Drones. Kaimo svirpliai. Holkhalm (miestukas Norvegijoje) turi savo įgarsintoją. Šis svirplys čirškia madingai apipintais, kraut-rock`o įtakotais garsais jau visoje Europoje po vėliava, kuri yra turbūt geriausia debiutiniam albumui. Border Community. Slapta tikėjausi, kad ateinančio albumo savininkas iš šios žavios įrašų studijos bus Ricardo Tobar, bet netikėtai pilnametražį įzvimbia Luke Abbott. Prieš tai išleidęs kelias plokšteles Output įrašų studijoje reikalus suka su James Holden`u, sintezatorius pardavinėja Nathan Fake`ui ir panašu, kad jis užčiupęs jaučius už pauto. Organiški kraut-rock`o ritmai, Boards of Canada stiliaus sintezatoriai, retro stiliaus vintažinės melodijos, latino karščio improvizacija (kompozicija Brazil), bei ritminės kelionės keliaujant fiordų viršūnėmis rytais. Žodžiu, konkretus bardakas, tik labai tikslus. Jau albumo viršelis nuteikia mintis į keistenybių pasaulio spirales per kraut-rock prizmę, kuri veikia svaiginančiai.
Nei viena iš 13 albumo pasakų nėra pagrindinė, verčiant perklausyt vėl ir vėl viską iš naujo, lyg sekant baltąjį triušį. Tada supranti, jog nebereikia skaidyti, viskas yra per daug susiję – tiek greičiu, tiek spalvom. Gal labiausiai išskirčiau Trans Forest Allignment, nes jis – nuotaikingiausias albumo kontekste. Visi kiti – kiek santūresni, tačiau emociškai ne-silpnesni. Yra ir žavusis Soft Attacks, kurį James`as panaudojo savo DJ Kicks`uose, išleistusuose gegužę.
Bet kokiu atveju, lengvai vedantis iš proto, kokybiškas muzikinis kokteilis su švelniais peiliais.