Formų jutimas, nepriekaištinga estetika, objektų minimalizmas. Visa tai yra fotografijos dievaičio Irving Penn bruožai, tačiau tai yra nė kiek nenuobodu, anaiptol, tai nuvedė jį iki pačių karjeros aukštumų. Pradėjęs savo kelią tapydamas, nė negalvojo pasvajoti, jog ateityje jis fotografuos gražuolę Audrey Hepburn žurnalo “Vogue” viršeliui, įamžins šaltą Marlene Dietrich žvilgsnį arba perrengs Woody Alleną Charliu Chaplinu.
Irvingo dėka kekviena, netgi negyvo daikto linija tapdavo tapybiška ir neatsiejama nuotraukos dalimi. Gėlės nevirto nuobodžiomis, nuogas kūnas – vulgariu, daiktai netapo komerciniu blizgučiu. Vaizdas, netgi pilkame ar baltame fotostudijos fone nebuvo nuobodus. Kiekviena moteris svajojo atsidurti jo objektyve, būti bent dalele tobulos kompozicijos, kurią fotografas puikiai mokėjo sustatyti. Visa tai jam padėjo daugelį metų išsilaikyti “Vogue” fotografu. Pasauliui garbė buti įamžintam tokio talentingo fotografo kelionėse su jo portatyvia fotostudija. Irvingas lyg burtininkas užburdavo savo modelius atsipalaiduoti tikrai, o ne suvaidintai akimirkai.
[nggallery id=48]