Pykit nepykit, šventai tikiu, kad reklamos efektyvumas visai nepriklauso nuo į ją investuotų babkių. Todėl, jei ant vokiško suoliuko, apie kurį tuoj papasakosiu, kas nors priklijuotų lipduką su prekiniu ženklu, jis fo šo kaipmat atneštų daug naudos. Tikrai daugiau nei telikinė reklama už šimtą štukų litų. Guerilla foreva!
Apie reklamą daugiau nepostringausiu. Geriau apie tą suolą. Suolą ne suolą.
Tai štai: vokiečių dizaineriai pajėmė gatvėje stovinčią elektros dėžę, patiunino ją ir tadaaaam – turim puikiausią suoliuką rytinei kavai maukti.
Chebros tikslas – formuoti urban kultūrą, padaryti miestą funkcionaliu kiekvienam jo gyventojui.
Investicijų – beveik nulis. Atėjai, atsirakinai dėžę, susikonstravai suoliuką, pasėdėjai, užrakinai dėžę ir išėjai.
Apie viską pažiūrėkit video.
Kaip?
puikiai sugalvota! noreciau tokiu urbanizmo apraisku Vilniuj ,tik gaila ,kad musu liaudis taip linkusi viska niokoti ….fetishas?!
carpe diem !
kompleksai veikiau anoks fetišas…