Gyvenate Jungtinėse Valstijose? Esate Serenos Williams fanai? Svajojate apie porą VIP bilietų į šios teniso superžvaigždės mačą viename iš busimų turnyrų su galimybe po jo pabendrauti bei gauti Serenos autografą? O gal norite laimėti jos teniso raketę bei 1000 dolerių vertės kai kurių mėgstamiausių tenisininkės daiktų rinkinį?
Jei į visus klausimą atsakėte “TAIP”, tuomet spauskite šią nuorodą, papasakokite, ką per 90 sekundžių turi padaryti jūsų svajonių odos priežiūros priemonės ir, galbūt, tapsite tuo laiminguoju. Žinoma, šis konkursas labiau subalansuotas merginoms, tačiau, manau, tinka ir vyrams. Bent jau dėl teniso raketės, gyvendamas JAV, tikrai pasistengčiau.
Taip odos bei plaukų priežiūros ir kosmetikos kompanija “Mission” pristato ir reklamuoja naują senėjimą stabdančios kosmetikos liniją, kurios pagrindinis akcentas yra valiklis, per 90 sekundžių ne tik nuvalantis, bet ir tonizuojantis veido odą.
Tuo tarpu mums, vegetuojanties kituose šalyse, dabar belieka tik apgailestauti, kad Amerikos marketingo dievai vis dar tebemano, JAV yra pasaulio bamba, ir tikėtis, jog mūsiškiai „reklameriai“, pakviesdami Marijos žemės sporto žvaigždes reklamuoti vienokį ar kitokį produką, turės noro ir suras galimybių padaryti kažką panašaus ateityje. Mintyse jau matau akciją “Laimėk Virgio diską”…