– Reklama nebūtinai turi būti nuolaidų skelbimu, – teigia Love ir giriasi savo darbu nepriklausomam knygynui Vilniaus senamiestyje – Mint Vinetu.
Na, taip, gražu, kokybiška. Tik aš visuomet maniau, kad reklamos agentūrų darbas – generuoti idėjas, o ne jas adaptuoti.
Gražu, įdomu, bet man ši idėja taip pat jau matyta, ir ne tik su plokštelėmis, bet berods ir su pačiomis knygomis. Todėl kyla klausimas, ar reikėtų taip garsiai girtis? Na, bet bent jau maloniai kokybiškai atlikta.
Mates tas ploksteles ant snukio, bet jokios emocijos man tai nesukele, nera tikslo, todel priemone be tikslo yra beprasme. O cia va kazkoks tai sloganas ar kazka tais. zodziu px man tos ploksteles, bet i knygyna visai uzsimaniau nueit, manau tai yra jau gerai.
Gal sitai primena tau?
http://adsoftheworld.com/media/print/rbs_tv_woman
Gali būti, ačiū už priminimą.