Vienas iš jų smogė Rolling Stones vardu, o kitas kalė su Muse. Kad būtų dar stipriau, vienas iš jų į titrus įrašė Jude Law pavardę.
Chanel vs. Dior. Scorsese vs. Ritchie. Tik kas iš to? Reklaminius klipus garsiems mados industrijos prekės ženklams sukūrę kino asai jau savaime yra gerai?
Deja, šįkart, panašiau į tai, kad didis vardas negelbėja. Žiūrovas moka rinktis bei vertinti ir ne pagal tai.
Pažiūrėkit ir pasakykit: kuris kurį?
hmmmm abu nekokie ,sakyciau … antras(Dior) – labai ilgas ,istestas ,kas visai nereikalinga ,taciau nuotaika, tvyranti jame ,bei muzika , man daug priimtinesne ir jau vien del to noreciau priglusti prie sio aromato 🙂 pirmas ( Chanel) -paprastas ,kiek chaotiskas ,zinute siunciama klipo metu banali ,paprasta ,zodziu ,masei skirta reklama… ir tas sakinys gale ,nezinau ,jau nusibodo toks stilius ,nes atrodo ka benusipirksi ,ar kvepalus ,ar oro gaivikli -busi “isskirtinis ” 🙂
Bežiūrint abi reklamas toptelėjo mintis/klausimas – ar žlugus kapitalizmui žlugs ir reklama? Ar bus dar iliuzijų, kurias reiks pardavinėti? I wonder, wonder…you little wonder little wonder you 😉