Primigtinai siūlome neskaityti šio straipsnio.
Ypač nerekomenduojame muzikos mylėtojams.
Juolab patekusiems į melomanijos gniaužtus.
Kalba netaisyta.
____________________
Patys blet prisipraset.
As sakiau, Bongui ir ne karta: davai geriau nereikia, davai nedrumskim skaitytojams minciu ir gyvenimo.
Tai ne, priskreto: rasyk rasyk.
Tai va ble ir prisipraset.
Keletas taisykliu paciai pradziai.
Bong, nebandai taisyti mano kalbos. T.y. jei jau www.suru.lt kas antras post’as yra is kurwyno rubrikos su plikais papais kaip minimum, tai vienas kitas “blet” – tikrai nepakenks. Tai yra folkloras, tai yra gyva kalba. Ir lietuvisku raidziu nebus.
Ir turbut kiekvienas zodis cia yra ne siaip sau, o tik tam, kad ismusti jus, mieli skaitytojai, is veziu.
As samoningai provokuoju ir erzinu jus, trollinu www.suru.lt bloga.
Taisykles baigesi, pradekim.
Pirmiausia, mieli skaitytojai, eikit naxui.
Bukvaliai sitoj vietoj jau galit ir pabaigti skaityti ir eikit zr. ankstesni sakini.
Antra, jei jus dar cia, iskart noreciau pasakyti, ypatingai eikit naxui visi jus melomanai ir plastmases kolekcionieriai. Pisau as jusu, mieli audiofilai, brangia audio technika ir jusu subtilia klausa. Primenat jus man kazka, tik vis negaliu prisiminti. Na tuoj tuoj, berasant gal prisiminsiu.
Ai, pala, Bongas man atsiunte klausimus. Traukiam juos, bandom atsakyti.
Kiek irasu turiu kolekcijoje? Kas cia per klausimas? Kokiu dar irasu? Koks dar kaupimas?
Namie turiu sviesolaidi interneta. Stai tau ir atsakymas.
Turiu ir pora Spotify accountu. This is more than enough.
Dar geriau, namie turiu ne tik pora kompu, 3 ipodus (kurie tik vienas realiai naudojamas, ir tai per ji klausomasi tik podcastu), maza vaika, kurio hobis yra grauzti ir tampyti laidus, bet ir Apple AirPort Express su AirTunes, kuris prijungtas prie Bose SoundDock II ipod dock’o/koloneles, kuri uz savo 999 litus deliverina labai decent garsa, jei ka domina technines detales. Pabaigai dar pasakysiu, kad kompuose turiu Rougue Ameba produkta Airfoil, kuris leidzia streaminti bet koki garsa is kompo per wifi (per Airport Express).
Nekenciu laidu. Todel kitas mano pirkinys butinai bus kazkas panasaus i Apple Mini arba Apple TV, kuris bus pajungtas prie teliko, kad ir filmus galeciau streaminti is kompo be jokiu laidu perjunginejimo. Ziauriai nekenciu visokiu laidu ir junginejimo.
O jei jau apie pirkinius, tai netrukus dar ir sugalvosiu schema, kaip pirkti Spotify Premium uz 10 svaru sterlingu per menesi. Laisvai ir su malonumu mokesiu juos. Mp3 is linkomanijos ir pan. jau nuo ankstyvo pavasario nebesisiunciu. Uzkniso.
Ir ismeskit jus visa savo turima apratura be jokios sazines grauzaties, kaip sveika yra bent kartais ismesti senus (bet oi kokius mielus!) drabuzius is savo spintu.
Laikai keiciasi. Pirmakart tai supratau, kai po daug metu LP kaupimo brolis paprase atsikratyti visu tuo geriu. Nes mes pradejom kaupti MC kasetes. Visus LP as pardaviau kaiminysteje gyvenusiems broliams dvyniams. Pinigus su broliu pasidalinom. Ir nors pardavem uz grasius, is tiesu tai ziauriai dziaugemes, kad isdurem tuos dvynukus. LP’s atrode sooooo 80-ies. O tada, kai kaseciu susirinko daugiau nei 100, supratom, kad ir kasetes yra gavno. Prasidejo CD era.
Ir viena diena ir CD era pasibaige. Prasidejo nauji laikai. Ir visokie mp3 – jau atgyvena. Looseless? FLAC? Atsakau: gavno. Tai yra kazkoks surogatas, pagamintas tu, kurie negali perzengti slenkscio: lyg ir digital, lyg ir downloadable, bet lyg ir norisi kazkokios pseudo kokybes, tipo. Pamirskit, blet.
Nebekaupiu as irasu, naxui man to nebereikia. Viskas dabar debesyje, kur gyvena tukstanciai man patinkanciu gabalu.
O visiems jums, melomanams, galiu mestelti pora linku i tema.
1. poros men. senumo mano megstamiausio zemeje zurnalo Wired straipsnelis The Good Enough Revolution: When Cheap and Simple Is Just Fine
2. snobu zurnale New Yorker isspausdintas Radiohead gitaristo intervas
Norit citatos?
prasom:
SFJ: Do you ever hear from your fans about audio fidelity?
JG: We had a few complaints that the MP3s of our last record wasn’t encoded at a high enough rate. Some even suggested we should have used FLACs, but if you even know what one of those is, and have strong opinions on them, you’re already lost to the world of high fidelity and have probably spent far too much money on your speaker-stands.
Pritarta.
Todel esu laimingas Spotify naudojas, mano fonotekoje dominuoja viskas, apie ka tik galite pagalvoti. Ir bybi dejau as ant apipavidalinimo. Turiu as tarkim DJ Shadow Endtroducing Deluxe Edition ar ten Radiohead Amnesiac Limited Edition raudona knygute. Nu ir ka? Guli stalciuje. Grazus artworkas, grazi knygute. Perverciau 3 ar 4 kartus. Nu ir ka? Bybi dejau, jei is tikruju. Jau kokius 7 metus ne vieno rankose nesu turejes. Nebuvo jokio poreikio.
Todel ir pries metus i siukslyna ismeciau savo puikiai veikianti CD playeri su optiniais isejimais, kurie niekada ir nebuvo prijungti. Ir stiprintuva lempini za odno. Naxui. Nebereikia tokiu dalyku. Cia tas pats, kad su arkliu karieta isvaziuoti i gatves vazineti. Atgyveno visa tai. Leiskite ramiai numirti. O jei jus uz eutanazija, tai padarykit kaip as: ismeskit savo nenaudojamus stiprintuvus ir CD grotuvus. Get real, laikai jau pasikeite.
Dar kazkokiu klausimu yra. Kokia muzika megstu? Common! Juk is tiesu you don’t give a shit apie tai, ane? Juk nepazistat manes 🙂 Ir koks skirtumas, kad as megstu ankstyvuosius Richard D. James darbus, kad apie Datarock galvoju, jog jie yra nevyke Talking Heads kopijuotojai (ko jie siaip ir neneigia), bet mielai klausau abieju, ir kad pastaruoju metu rytais mane kiekvienakart dziugina Lisztomania by Phoenix ir I go I go I go by Wave Machines. Ai ne, pastarieji, tiesa, atsibodo. Dabar visai smagu kazkaip klausytis senuko Lou Reed. O pries metus man baigesi 2 metus trukes Pink Floyd etapas, kada istisai klausiausi vien tik ju. Idomu? Xui ten, man net paciam rasyti neidomu. Taip kad baikim.
Kas dar? Ai, dar nuotrauka. Šekit, tokia bus gerai? (persiunciau 3, ziuresim, ka Bongas atrinks).
O savo sena aparatura ramiai galite atiduoti perdirbimui i EMP. Get real.
Ole!
G.
____________________
Mieli skaitytojai, khm, khm… tikiuosi jūsų tarpe atsiras padorių žmonių, kurie šiam ateistui sugebės išmušti nesąmones iš galvos.
Juolab, kad jis ir pats stebisi…
Gal ir radikaliai skamba, bet šis požiūris niekuo neblogesnis už tikLPirLempinisStiprintuvasBeiHarmanKardonUzDaugPinigų. Tiesa, kaip visada, yra kažkur per vidurį. Man patinka palyginimas su maistu: yra greitas maistas, yra gurmaniškas. Ištisai valgyti tik vienokį ar kitokį nelabai išeina ir niekam to nereikia. O yra kas visą gyvenimą valgo paprastai ir viskas ok 🙂
Kadangi pradžioje buvau pasiųstas nx, tai toliau ir neskaičiau. Neabejoju, kad rašytojas turi priežastį būti tokiu, kokiu čia yra. Svarbiausia, kad bent pats ją žinotų. Sėkmės.
nors vienas normalus xxi a zmogus visam tam kolekcininku ir audiofilu durdome. respect.
muzika issilaisvina is laikmenu gniauztu!
Spotify sako ta pati ka ir Rhapsody ir kiti panasus: Unfortunately, due to licensing restrictions we are not yet available in your country. We understand that you are currently in Lithuania (your IP address 84.32.xxx.xx).
kaip geb. Giunteri juo naudojies? uz pinigus veikia ir pas mus?
Dovydai,
veikia Spotify ir Lietuvoje (dabar kaip tik klausau). Yra apejimas:
1) atsisiusk spotify https://www.spotify.com/en/download/windows/
2) atsisiusk http://www.usaip.eu/en/USAIP.pbk; pasirink EUROIP PPTP United Kingdom ir spausk connect (baiges darbus atsijunk nuo vpn)
3) prisilogink prie Spotify. Nuo to momento 14 dienu galesi klausytis (Spotify traktuoja, kad tu keliauji)
4) Po 14 dienu pakartoji procedura ir vel turi 14 dienu
Karolis puikiai apraso sita reikala
http://karolis.pocius.lt/spotify-uzrauke-nelegalus-ka-daryt/
puikuma! aciu Arimantui ir Karoliui! jungiuos!
Na G. šauniai pavarė 😉 man patiko, o Spotify man kažkaip namie nebesugeba prisiloginti, bet nesako kas blogai. Gal pražiopsojau tas dvi savaites?
taigi cia vaistas surasytas kuri kas 14 dienu reik vartot ; )
Cia vinilo gerbejams ; )
LPs limitations:
* The stereo image was not made up of fully discrete Left and Right channels; each channel’s signal coming out of the magnetic cartridge contained approximately 20% of the signal from the other channel. The lack of pure channel separation made for a sense of diminished soundstage.
* Thin, closely-spaced spiral groove walls that allowed for increased playing time on a 33 rpm microgroove LP led to a tinny pre-echo warning of upcoming loud sounds. The hot tip of the cutting lathe unintentionally transferred some of the subsequent groove wall’s impulse signal into the previous groove wall. It was discernible by some listeners throughout certain recordings but a quiet passage followed by a loud sound would allow anyone to hear a faint pre-echo of the loud sound occurring 1.8 seconds ahead of time.[35] This problem could also appear as “post”-echo, with a tinny ghost of the sound arriving 1.8 seconds after its main impulse.
* Fidelity steadily dropped as the recording progressed; there was more vinyl per second available for fine reproduction of high frequencies at the large-diameter beginning of the music groove than on the smaller diameter inner grooves closer to the center. The beginning of the music groove on an LP gave 510 mm of vinyl per second traveling past the stylus while the ending of the music groove gave 200–210 mm of vinyl per second—less than half the linear resolution.[36]
* Factory problems involving incomplete hot vinyl flow within the stamper could fail to accurately recreate a small section of one side of the groove, a problem called non-fill. It usually appeared on the first song of a side if it was present at all. Non-fill made itself known as a tearing, grating or ripping sound.
* Poor vinyl quality control could put bits of foreign material in the path of the stylus, creating a permanent ‘pop’ or ‘tick’.
* The user setting the stylus down in the middle of a recording could cut into the groove and create a permanent ‘pop’ or ‘tick’.
* Dust or foreign matter collected on the record, making for multiple ‘pops’ and ‘ticks’ if not carefully cleaned.
* A static electric charge could build up on the surface of the spinning record and discharge into the stylus, making a loud ‘pop’. In very dry climates, this could happen several times per minute. Subsequent plays of the same record would not have pops in the same places in the music as the static buildup wasn’t tied to variations in the groove.
* An off-center stamping applied a slow 0.56 Hz modulation to the playback, affecting pitch due to a greater amount of vinyl per second on one side of the record than the other. It also affected tonality because the stylus is pressed alternately into one groove wall and then the other, making the frequency response change in each channel. This problem is often called “wow”, though turntable and motor problems can also cause pitch-only “wow”.
* Motor problems or belt slippage could cause momentary pitch changes. If these repeated regularly, they could be called “flutter”; if they happened slowly they could be called “wow”.
* Turntable surface slickness, or the slickness of a stack of LPs could allow the top record to slip, causing momentary lowering of pitch in the playback.
* Tracking force of the stylus was not always the same from beginning to end of the groove. Stereo balance could shift as the recording progressed.
* Outside electrical interference could be amplified by the magnetic cartridge. Common household wallplate SCR dimmers sharing AC lines could put noise into the playback, as could poorly shielded electronics and strong radio transmitters.
* Loud sounds in the environment could be transmitted mechanically from the turntable’s sympathetic vibration into the stylus. Heavy footfalls could bounce the needle out of the groove.
* Heat could warp the disk, causing pitch and tone problems if minor; tracking problems if major. Badly warped records would be rendered unplayable.
* Because of a slight slope in the lead-in groove, it was possible for the stylus to skip ahead several grooves when settling into position at the start of the recording.
* The LP was delicate. Any accidental fumbling with the stylus or dropping of the record onto a sharp corner could scratch the record permanently, creating a series of ‘ticks’ and ‘pops’ heard at subsequent playback. Heavier accidents could cause the stylus to break through the groove wall as it was playing, creating a permanent skip that would cause the stylus to either skip ahead to the next groove or skip back to the previous groove. A skip going to the previous groove was called a broken record; the same section of 1.8 seconds of LP (1.3 if 45 rpm) music would repeat over and over until the stylus was lifted off the record.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vinyl_record#Vinyl
dar:
http://en.wikipedia.org/wiki/Analog_sound_vs._digital_sound
Kol kas neradau budo itikinti spotify paimti mano pinigus, tai tenka karta per savaitele apsimetineti, kad esu is ten, kur nesu.
Yra dar viena alternatyva, norintiems girdeti prancuziskas reklamas vietoj anglisku. Siulau pasinaudoti patarimais is stai cia: http://smexdesign.se/spotify-invites/
o paskui naudoti nemokama Ultra VPN.
o keiksmazodziai cia reklaminiais sumetimais?
Na ir ka? Blevyzgoji cia kazka, bet tai gi visiskai dzin ant to is tiesu :))))) Pyktas dede kazkoks :DDD.
Tikiuosi bent lengviau pasidare isliejus visa si mesla
po visa šita chernia ? Madinga dabar būti piktu a la žurnlaistyu, kai internetas kaso pakiaušius ir bet kada, užėjus zajobui, parašyti savo labai didelę nuomonę. Nestoviu nei vienoje pusėje, bet turiu savo nuomone muzikos laikenų atžvelgiu, kurią kolkas pasilieku sau. Tiesiog jeigu nesugebi išreikšt sao “rašymo galingumo” kitaip, negu siuntinėdamas, tai ą išvis gali? Delfi komentų kompiliacija. Ne, naįsižeidžiau 🙂 Tiesiog tavo stilium galiu pasakyti, jog galėjai iki čia neskaityti ir eiti ten, kur pats siūlai 🙂 Ir visiškai px ar čia skaitei, ar ne.
Gerai, kad as nekolekcionuoju jokiu cd ir pan crap 🙂 Isvis nieko nekolekciunoju, atsibosta ir ismetu.
keistas zmogus, apimtas apple manijos 🙂
po kazkiek metu su tiek pat daug nemandagiu keiksmazodziu ismesi savo “belaide” aparatura…