Šį sekmadienį Jungtinėse Valstijose kinas pralaimėjo sportui. „SuperBowl“, kuriame dėl čempionų titulo kovojo  Naujojo Orleano „Saints“ ir Indianos „Colts“ klubai, transliaciją CBS kanalu stebėjo 106,5 mln.  žiūrovų. Šis NFL lygos finalas aplenkė 27 metus pirmavusią paskutinę TV serialo „Karo lauko ligoninė“ („M*A*S*H“) paskutinę seriją, kurią 1983 m. žiemą žiūrėjo 105,9 mln. žmonių. 67% visos auditorijos – fantastiškas rezultatas, ypač pažiūrėjus į Marijos žemę, kurios didieji TV kanalai džiūgauja surinkę 25%. Beje, minėtas serialas Lietuvoje buvo rodomas, todėl visiški tundros nesame, ar ne?


Vaizdą, kokio masto yra šis sporto renginys galima susidaryti iš to, kad 30 sekundžių trukmės reklaminis klipo, rodomo transliacijos metu, kaina šiemet siekė 2,8 mln. dolerių. Visi reklamos vietos tinklelyje buvo parduotos likus savaitei iki rungtynių. Šių  reklamų dalis žiūrovų laukia ne mažiau nei pačio finalo, nes dalis kompanijų būtent čia pristato pačius šmaikščiausius ir originaliausius klipus. Dalis jų  būna uždraudžiami, taip ir nepasiekę eterio. Bet vėliau juos su malonumu aptarinėja milijonai internautų, padarydami nemokamą reklamą gaminiams ar kompanijoms.


Nuošalėje nestovi ir kino kompanijos ar aktoriai. Pertraukėlių metu buvo rodomi būsimų Holivudo blokbasterių (pvz., „Persijos princo“ ar „Vilkolakio“) treileriai, o keliuose reklaminiuose klipuose galėjome pamatyti pažįstamų veidų.

Megan Fox

„Simpsonai“

„Hario Poterio” pramogų parkas

Ašaros Kinas

One reply to “„Karo lauko ligoninė“ pralaimėjo amerikietiškam futbolui”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *