Nuostabu. Tik taip galiu apibūdinti debiutinį albumą Two By Four naujos bandos Piano Interrupted. Pakankamai nemažai besiblaškant po muzikos pasaulį, jau seniai nežinomos grupės plokštė suteikė tiek daug emocijų.
Gal dėl to, jog šie metai man – ne modernios klasikos. Nepavyko rasti įdomių darbų tiek, kiek pernai. Todėl visiškai netikėtai pasidalintas darbas suteikė dvigubai daugiau džiaugsmo. Tai muzikinis sąstatas, kurio jau seniai pasiilgau. Duetas, sudarytas iš prancūzo Franz Kirmann, reprezentuojančio elektronikos plotmę ir britų pianisto Tom Hodge.
Man elektronika visuomet turėjo labai jautrų ryšį su fortepiono skambesiu. Turbūt tai derinys, kuris pataiko bene visam pasauliui tiesiai į širdį. Piano Interrupted – jungtis, tapusi iššūkiu abiems grupės nariams – Franzui, atvykusiam iš IDM stovyklos, teko prisitaikyti prie Tomo, gyvavusiam klasikinio jazz’o pasaulyje. Tačiau nei vienam, nei kitam nepanorus šokti pagal kito užmačias, jų produktas patapo intriguojančiai malonus. Kūrinių galutiniam pasaldinimui, kai kuriems iš jų akomponuoja ir violončele grojantis Greg Hall bei perkusionistas Eric Young.
Albume Two By Four susipina dviejų pagrindinių veikėjų pasauliai. Modernumo subtilumas per klasikos auksą. Nepaisant Tomo klasikinės improvizacinės priešistorės, muzika tiksliai apskaičiuota, kiek pragmatinė, norėtųsi dar didesnio nuotaikų dreifavimo, nes tai panašėja į neišdirbtą Murcof. Albumas labai geras, tačiau nepribloškiantis, neneigsiu, jog iki pasitenkinimo taurės pilnumo trūksta kelių lašų. Vienas iš gražiausių albumo kūrinių Hédi priminė mėgiamą Verbose, nunešusio į svaiginančio, besimėgavimą keliančio, niūrumo pasaulį. Visi skambesiai yra laikome vienoje, teisingoje tiesėje, kuri idealiai nusidriekia rudenio lietuje.
Puikus debiutas, kuris bus paleidžiamas jau kitą savaitę. Pasiimkit skėčius.