Kas yra kanapė?
Iš Centrinės Azijos kilęs augalas, kuris pripažįstamas kaip vienas dažniausiai naudojamų nelegalių narkotikų pasaulyje. Jei kalbame apskritai apie narkotikus, tada žolei atitenka bronza. Po alkoholio ir tabako.
Įrodymas, kad šis narkotikas labai paplitęs – gausus su juo susijusių nusikaltimų skaičius. Nepaisant didėjančio spaudimo griežtinti įstatymus dėl žolės vartojimo, apie 70% areštų dėl narkotikų vyksta būtent dėl jos.
Pagrindai
Kanapė – dažniausiai vartojamas pasaulyje nelegalus protelį maišantis narkotikas. Tai silpnas haliucinogenas su kai kuriomis depresantų savybėmis. Rūkant ar valgant sukeliamas proto „proveržio“, skausmo sumažėjimo ir apsvaigimo efektas.
Kanapės augalas naudojamas jau kelis tūkstančius metų, kaip žolinis vaistas ir svaigimą sukeliantis veiksnys. Paplitusios dvi pagrindinės rūšys: Cannabis indica ir C. sativa.
C. indica yra stipriausia rūšis, naudojama hašišo ir kitų stipresnių narkotikų gamybai. Užauga nuo 90 iki 180 cm, turi mėsingus tamsiai žalius lapus, rausvai violetinius pumpurus ir išsiskiria stipriu specifiniu kvapu.
C. sativa, žinoma kaip kanapė, tradiciškai naudojama virvių gamybai. Šie augalai labai aukšti, plonais šviesiai žaliais lapais, rausvais pumpurais ir salsvo vaisių kvapo. Rūkant sukelia daugiau aktyvumo, „aukščio“ pojūčio, nei C. indica su savo migdančiu šlitiniavimo efektu. Dabar yra išvesta daug kryžminių šių dviejų rūšių linijų.
Pagrindinis aktyvus ingredientas yra delta-9-THC ar papraščiausiai THC (tetrahydrocannabinol). Kuo produkte daugiau THC, tuo poveikis stipresnis. Kiek THC bus augančioje kanapėje, priklauso nuo keleto veiksnių:
- Dirvos
- Derliaus nuėmimo laiko
- Augalo tipo
- Oro sąlygų
Kanapės PAVIDALAI
Kanapė sutinkama dviejų pagrindinių formų:
marichuana (taip pat žinoma kaip žolė) – džiovinti lapai ir moteriškųjų žiedų galvutės. Marichuanoje būna nuo 1 iki 5 procentų THC. Nors modernizuojant auginimo sąlygas, galima pasiekti iki 10 – 15 procentų. Čia jau labai stiprus reikalas.
hašišas – suspausti iš augalo išskirtos dervos blokai. Taip pat aptinkamas hašo aliejus. Hašišas paprastai būna stipresnis (iki 26 procentų THC), bet gatvėje jis parduodamas dažniausiai praskiestas popieriaus mase arba gvazdikėlių tyre. Priklausomai nuo švarumo jis gali būti nuo juodo iki aukso geltonumo. Dažnai siekiant padidinti parduodamo produkto masę, hašišas maišomas su klijais, tepalu, paprasta žole, o kartais net gyvūnų mėšlu. Šitie priedai, kaip žinia, pakilti nuo žemės nepadeda…
Kanapės efektai
Ką ji daro, fizinis ir psichinis efektas apsinešus, kas nutinka smegenyse, grįžimas į normalią būseną
Kanapė sukelia apsvaigimą ir atsipalaidavimą, euforiją ir mieguistumą. Laikant žolę silpnu narkotiku, dažnai nutiesiamas kelias eksperimentams su kitais draudžiamais dalykais.
Veikimas greitas. Rūkant pirmas efektas paprastai pajaučiamas po kelių sekundžių. Viršūnė pasiekiama po kelių minučių, su staigiu būsenos kritimu po kažkur 45 minučių, kol per dar maždaug tiek pat poveikis visiškai išnyksta.
Fizinis poveikis. Paraudusios akys, sausa burna, padažnėjęs širdies ritmas (bet nukritęs kraujo spaudimas).
Psichinis poveikis. Paprastai jaučiamas gerovės jausmas, gali padidėti meilė muzikai (Bongas, t.y. gerb. redaktorius, matyt, amžinai apsipūtęs), laiko pojūčio sutrikimas. Efektas gali būti ir labai silpnas. Pradedantieji kartais išvis nejaučia nieko (įdomu, iki kiek kartų esi laikomas pradedančiuoju? Kiek bebandyčiau, šito poveikio taip niekad ir neteko patirti…). Pradinis euforijos jausmas gali pereiti į ramybės jausmą. Esant tokios būsenos trumpas laikas gali atrodyti kaip valanda. Viskas, ką matai, užuodi ar ragauji tuo metu skiriasi nuo normos. Išsiplėtę vyzdžiai gali pakeisti spalvų suvokimą.
Kanapė garsi tuo, kad sukelia stiprų alkio jausmą. Tada labai norisi saldumynų.
Juokas irgi dažnas apsirūkymo palydovas. Nors kai kurie rūkoriai tvirtina, kad žolė tik sustiprina nuotaiką, kuri buvo prieš užsidegant „kasiaką”. Taigi jei buvai liūdnas, ši nuotaika gali virsti depresija. Ir dar tie patys sako, kad svarbu kaip rūkysi: trauksi į plaučius, ar nurysi dūmą į skrandį – nuo to priklausys efekto ilgumas ir intensyvumas.
Marichuanoje yra apie 400 skirtingų medžiagų. Du pagrindiniai – THC ir CBD (cannabidiol). Abu priskiriami kanabinoidų klasei, kurie sukelia psichinį aktyvumą jungdamiesi su specialiais receptoriais smegenyse ir visame kūne. Smegenys gamina natūralų kanabinoidą – anandamidą, kuris dalyvauja skausmo pojūčių, atminties reguliavimo ir imuninės sistemos procesuose.
Rūkant organizmas sugeria tik 10-25% THC iš žolės. Gerumo pojūčiui patirti užtenka sąlyginai mažo kiekio: 10 mg. Iš organizmo THC šalinasi lėtai. Dalis jo lieka organizmo riebaluose. Keturioms – šešioms savaitėms galite turėti priežastį nerimui – patikrinus jūsų kraują, bus aptikti marichuanos pėdsakai.
Jei pasijutote žolėdžiu ir kanapę sukramtėte… Kepenys THC perdirba į 11-OH-*9-THC – o šis jau tris kartus psichiškai aktyvesnis. Sukeliamas stiprus, beveik psichodelinis poveikis, kuris gali būti labai nemalonus. Efektas prasideda po 1 – 2 valandų ir gali tęstis iki 4 valandų.
Šalutinis efektas. Kanapė gali sukelti silpnumo jausmą, atminties susilpnėjimą. Priklausomai nuo surūkyto kiekio tai išlieka nuo kelių valandų iki dienų. Dėmesio vyrai: pastovus vartojimas slopina testosterono gamybą. Spermoje mažėja gyvybę nešančių buožgalvių. Moterims padidėja tikimybė ovuliacijos ciklo sutrikimui. Moterims žolelė net rūkant retai ar pasyviai gali stipriai sumažinti vaisingumo rodiklius. Jei abu partneriai žolininkai – pastoti tikimybė sumažėja dar labiau. Nėštumo periodu rūkanti ar uostanti pasyviai žolės dūmus moteris turi didesnį polinkį į neišnešiojimą ar komplikuotą gimdymą.
Ilgalaikio vartojimo pasekmės. Ilgai „šienaujant“ atsiranda vadinamoji „perdegimo“ būsena. Asmuo tampa išsiblaškiusiu, apatišku. Santykiai su kitais žmonėmis nukenčia vien dėl to, kad asmuo negali pilnavertiškai juose dalyvauti. Apsigyvena toks šienpjovys savo lankoj ir niekas jam neįdomu.
Kanapės dozavimas ir vartojami kiekiai
Kanapės poveikio stiprumas priklauso nuo į organizmą pakliuvusio THC kiekio. Būna, kad kanapę ar hašišą prieš vartojant sumaišo su tabaku.
Kanapės keliami pavojai
Nors kanapės toksiškumas labai mažas ir niekas tiesiogiai dėl jos rūkymo nemirė, negalima sakyti, kad tai nekensmingas dalykėlis.
Bet kokių narkotikų rūkymas yra kenksmingas, ir kanapė čia ne išimtis. Kanapės dūme yra didesnė karcinogeninių policiklinių aromatinių angliavandenių (o tie sukelia vėžį) koncentracija, nei tabako dūmuose. Be to, žolininkai įtraukę laiko ilgiau, dėl to jų plaučiuose nusėda apie 4 kartus daugiau dervų (lyginant su cigaretėmis).
Jei vartojate abu – tabaką ir kanapę – iškart, reikalas dar pablogėja. Rizika susirgti plaučių ligomis padidėja. Paskutinių metų tyrimai rodo, kad susirgti vėžiu rizika padidėja labiau tada, kai ta pati vieta veikiama dviem ar keliais skirtingais vėžį sukeliančiais veiksniais.
Kitas svarbus faktorius, kad kanapės rūkytojai dažniausiai nustoja traukti sulaukę apie 30 metų. Ilgi cigarečių rūkytojų tyrimai rodo, kad tie, kurie meta rūkyti iki 35 metų, stipriai sumažina tikimybę susirgti plaučių vėžiu. Tas pats gali būti taikoma kanapei.
Kitas „malonus“ šalutinis poveikis – kad padažnėja kosulys, gausiau gaminasi skrepliai.
Širdies ritmas užtraukus marichuanos patankėja nuo 20 iki 100%. Tai gali trukti iki trijų valandų. Taigi, padidėja aritmijos ir miokardo infarkto rizika.
Dažnai rūkantys pradeda stokoti susikaupimo. Darosi sunku išlaikyti dėmesį ir prisiminti viską, ką reikia. Vairuoti parūkius irgi nepatartina. Mažėja motyvacija. Daug kas pradeda atrodyti beprasmiška ir nuobodu, greitai atsibosti. Neretai šalutinis efektas yra nerimas, panika, paranoja. Ši būsena išnyksta per kelias valandas (tam padeda rami, atpalaiduojanti aplinka).
Kai kada žmonės imasi žole gydyti tam tikrus psichinius sutrikimus. Bet vietoj to, kad ligą išgydytų, žolė tik paslepia jos simptomus.
Pripratimas prie kanapės ir jos toleravimas
Ar prie jos galima priprasti? Ar pripratimas tai mitas? Ar aš turiu problemą? Simptomai, rodantys pripratimą prie žolės.
Jei trumpai – kanapė yra silpnas narkotikas, retais atvejais (9%) sukeliantis priklausomybę.
Tolerancija: ilgai rūkantys žolę gali naudoti iki 8 kartų didesnę dozę, nei pradedantieji, kad pasiektų tą patį efektą.
Kaip suprasti, kad laikas sustoti. Riba tarp nekalto pasimėgavimo ir priklausomybės labai slidi. Bet jei jūs didžiają dienos dalį praleidžiat galvodami apie tai, kada paskutinį kartą rūkėt, arba kada vėl galėsit užtraukt… Laikas raudonom signalinėm vėliavėlėm. Jei jums trūksta pinigų, o jūsų mintys sukasi apie tai, už ką pirksit sekančią dozę… Jūs priklausomas.
Pasiteisinimai prieš save patį ir aplinkinius dažniausiai būna tie patys, kaip ir cigarečių ar alkoholio atvejais: galiu mesti, kada panorėjęs (bet kažkodėl nenoriu); mesiu, kai susiklostys palankios aplinkybės (konkrečiai negaliu pasakyt, bet gal kai sujungs Kauną su Amsterdamu???).
Jei kasdien rūkei kanapę ir staiga nusprendei mesti, gali pasireikšti šie abstinencijos sindromai: nuovargis, susierzinimas, nemiga, pykinimas, prakaitavimas, intensyvus sapnavimas. Šie simptomai gana švelnūs ir pranyksta per 2-4 dienas.
Perdozavimas
Perdozavimo atvejų būna gan retai (tam, kad numirtum nuo žolės, reikia surūkyti tūkstantį kartų daugiau, nei kad reikia pasiekti aukštumoms).
Kaip suprasti, kad perdozavai? Labai padažnėja širdies plakimas, atsiranda nerimas, drebulys. JEI TU AR TAVO DRAUGAS JAUČIASI PERDOZAVĘ – SKAMBINKIT 112. Taip pat rekomenduojam kreiptis į specialistus (kontaktai skiltyje “Kur kreiptis atsibudus”) dėl atpratimo (jei išlikot gyvi).
Pamaišom?
Žolė + alkoholis = nelaimė. Abu veikia judesių sistemą, koordinaciją. Reakcijos laikas stipriai sulėtėjęs. Prašom palikti automobilio raktelius pas draugą ir kviesti taksi. Galite apsivemti. Puiki vakarėlio pabaiga…
Amfetaminas su žole: paranoja, nerimas, stogui ate ate.
Kokainas su žole: kai kurie sako, kad padeda kiek reguliuoti audringą kokaino poveikį.
Ekstazi su žole: sustiprina ir prailgina ekstazi poveikį. Sušvelnina ekstazi gryžimą į normalią būseną.
Heroinas su žole: poveikio susitiprėjimas.
Ketaminas su žole: rimtesnių problemų neužfiksuota. Sakoma, kad ketaminas sustiprina kai kuriuos žolės efektus (ypač užmerktų akių reginius ir tunelinį atminties efektą).
LSD su žole: sušvelnina įsibėgėjimą, paaukština viršūnę, prailginą grįžimo į normalią būseną laiką.
Grybai – panašiai, kaip ir LSD.
Kur kreiptis atsibudus
Anoniminė pagalba telefonu, darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. tel. nr.: (8 37) 44 03 62; VšĮ „Gyvybės versmė“.
Anoniminė pagalba telefonu, darbo dienomis tel. nr.: (8 600) 25188; LPF „Tavo galimybė“.
Nemokamos konsultacijos el. paštu: info@prevencija.lt arba spauskit čia.
Naudinga žinoti:
Dėl kanapės ir jos aktyvaus ingrediento THC tikrinama daugumoje narkotikų testų. Po pavienio pavartojimo THC metabolitų kūne galima aptikti dar 3-5 dienas. Jei rūkstat pastoviai – metabolitai aptinkami iki 3 mėnesių po naudojimo, nors vidurkis yra 25 – 27 dienos.
Nepaisant įvairių judėjimų pastangų, kanapė Lietuvoje nelegali. Norit pabandyti? Pasirinkit šalį, kurioje tai legalu. Jei nesusipratot – ištraukos iš Baudžiamojo kodekso:
261 straipsnis. Narkotinių ar psichotropinių medžiagų platinimas nepilnamečiams
Tas, kas platino narkotines ar psichotropines medžiagas nepilnamečiams, baudžiamas laisvės atėmimu nuo trejų iki dvylikos metų.
264 straipsnis. Lenkimas vartoti narkotines ar psichotropines medžiagas
1. Tas, kas padėjo asmeniui įsigyti, vertė, lenkė ar kitaip jį pratino ne gydymo tikslais vartoti narkotines ar psichotropines medžiagas, baudžiamas areštu arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
2. Tas, kas padėjo nepilnamečiui įsigyti, vertė, lenkė ar kitaip jį pratino ne gydymo tikslais vartoti narkotines ar psichotropines medžiagas, baudžiamas laisvės atėmimu nuo trejų iki dešimties metų.
265 straipsnis. Neteisėtas aguonų ar kanapių auginimas:
1. Tas, kas pažeisdamas nustatytą tvarką augino didelį kiekį aguonų, kanapių ar kitų į narkotinių ir psichotropinių medžiagų sąrašą įtrauktų augalų, baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
2. Už šiame straipsnyje numatytą veiką atsako ir juridinis asmuo.
259 straipsnis. Neteisėtas disponavimas narkotinėmis ar psichotropinėmis medžiagomis be tikslo jas platinti
1. Tas, kas neteisėtai gamino, perdirbo, įgijo, laikė, gabeno ar siuntė narkotines ar psichotropines medžiagas neturėdamas tikslo jas parduoti ar kitaip platinti, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.
2. Tas, kas neteisėtai gamino, perdirbo, įgijo, laikė, gabeno ar siuntė nedidelį kiekį narkotinių ar psichotropinių medžiagų neturėdamas tikslo jų parduoti ar kitaip platinti, padarė baudžiamąjį nusižengimą ir baudžiamas viešaisiais darbais arba laisvės apribojimu, arba bauda, arba areštu.
Tiems, kas suprato, ką norėjom pasakyti:
3. Asmuo, kuris savo noru kreipėsi į sveikatos priežiūros įstaigą dėl medicinos pagalbos ar kreipėsi į valstybės instituciją norėdamas atiduoti neteisėtai pasigamintas, įgytas, laikytas be tikslo platinti narkotines ar psichotropines medžiagas, atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės už vartotų ar atiduotų narkotinių ar psichotropinių medžiagų gaminimą, įgijimą ir laikymą.
Gatvėje žolė ir jos produktai vadinama įvairiai. Populiaresni ir juokingesni su žole susiję terminai:
gandža (ganja, amch.) kanapė; etiopų Siono koptų bažnyčioje ganja laikoma tikruoju sakramentu, t.y. Kristaus kūno ir kraujo simboliu;
čystaganas – (-» rus.) žolė* nesumaišyta su tabaku (pvz.: …gal nesukam joint’uko, o čystagana per pypkute parūkom?…);
kelpakas, kepišas – rimtas marihuanos vartotojas;
čiulpaila – mėgstantis papūsti žmogus.
Daugiau apie žolininkų terminologiją rasite čia.
Ok. Baruose niekas virginu nebevadins. Ačiū :]
Cia dalis tiesos buvo tikrai, bet kita dalis nupiesta neismanancio. Rukau 8 metai po 1gr per diena. Po menesio nebera poveikio ir tada einu toleranciniu atostogu apie 10 dienu vidutiniskai. Paskui vel gerai. Priklauso nuo asmens bendros sveikatos bukles viskas.
Nebuciau pradejas niekada, nes buvau priesas tokiu dalyku ir su pagieza ziurejau i vartojancius. As net nerukantis esu – tik zole dabar. Kodel pradejau? Hm, turejau alergija citrusams isitaises. Negalejau valgyti ju visai, nes vezliuko kaklas budavo po vieno mandarino. Perstejimas varydavo is proto ir rydavau tada tabletes pries alergija. Po savaites nustodavo persteti, po kitos praeidavo. Ieskodamas priesalerginiu vaistu internete, pamaciau nuoroda apie vokieciu tyrimus su kanape ir ten rase, kad kanapeje esantys chem. elementai sparciai slopina odos alergija. Karta neiskenciau ir prarijau mandarina, su tikejimu, kad alergijos neber. Ir apsirikau. Po 30 min. kaklas dege, o, kadangi namuose jaunimas vartoja, tai neiskentes paprasiau dumo. Kas dejosi po to, buvo idomu. Suvokiau kaip sutvertas pasaulis, suvalgiau viska ka akys mate, protas liejosi per krastus zodziu. Tai kas ivyko po 2 val. mane sukrete tiesiog. Kaklas daugiau nebeperstejo, bet tai niekis, veidrodis neberode jokios alergijos. Atrode lyg nieko nebuvo. Kas po 8 metu klausiat? Pasakysiu – Pradejau suprasti mechanika lengvai, nes pasikeite virtualus mastymas. Darbe naujus mechanizmus perprantu zaisdamas dabar, o buvo steras. Atmintis pranoko lukescius, kai po metu nevartojimo alkoholio sulyginau savo galimybes pries ir po. Visus slaptazodzius atsimenu mintinai, nes atstate alkoholio pazeistas kamienines smegenu lasteles, kaip ir buvo rasyta. Sanariu skausmus pamirsau jau po pirmu dvieju metu vartojimo, zvyneline, kuri kankino istisai, liko tik 5% is to kas buvo.
Dar! UK fabrikuose tikrina sveikata kasmet ir 2018 metu patikra mane nuteike perspektyviai. Man 58 metai. Plauciai atitinka 24 metu vyro, akys 30 metu ir t.t. Paskui kompiuteris ismeta biologini amziu pagal bendra sveikatos bukle. Pasirodo, man tik 34 dar!!! 😀
Zole yra geris mano nuomone, o draudziama ji del keliu svarbiu priezasciu:
trikdo cheminiu vaistu gamyba ir pelna, (iki 1952 50% tableciu buvo gaminama is kanapes nuo puses visu ligu. Ir tai buvo naturalus vaistai nuo motuses gamtos.
Taika tampa siekimu (USA niekas nenorejo eiti i kara Vietname 70 tais).
Agresyvus zmones paruke tampa linksmuoliais, (daug pazystu tokiu).
Cia tik maza dalis vsko. Gydo gliaukoma, katrakta, astma ir t.t.
Reikia zinoti kelias taisykles vartojant:
kada, kur ir kiek!
Svarbu zinoti, kad zole is protingo daro geniju, is kvailio idijota.
Pazystu gal virs 50 zmoniu, kurie vartoja kasdien, nes dirbam nakti, o diena padeda issimiegoti vaiko miegu, tik va niekas stipresniu svaigalu neiesko is ju ir tai mitas. Pazystu angla rukanti 50 metu kasdien ir nera buves pas daktara!
Problema, kad daugelis vartoja su alkoholiu, ji sustiprina alkoholio poveiki ir agresija sukelta alkoholio taip pat. Zole veikia ne i smegenis, bet i evoliuciskai nauja smegenu dali, ju zieve. Ten visi musu pojuciu receptoriai ir ju poveiki sustiprina. Garsas tampa muzika, skonis – kas bande zino, (vilko apetitas, bet svoris neauga, nes metabolizmas sukasi irgi atitinkamai.
Problema tik istatymai ir musu valdzios provincialus pataikavimas Amerikai. Kai ten puse valstiju legalizuos, tai ir musiskiai prades matyti nauda, kuria dabar velniai gaudo. Nebedaug liko manau, ten jau isibegejo.
Dar problema, kad kazkas mano, jog musu jau perdaug ir svajoja apie “auksini milijarda”.
Va cia zole yra niekinga sveikatos paspyra ir ilgina amziu protingai ja vartojant, o cia reikia gi pencijas moketi ir visa kita. Anksciau iseisi – labiau tevyne mylesi…..gaunasi.
Neagituoju pradeti ir esu tikras, kad istatymas turetu leisti vartoti tik nuo 21 metu, nes tai svaigalas irgi, tik be fizines priklausomybes kaip kava, pyragaiciai ir t.t. ka megstame kasdien.
Taigi, viskas priguli nuo vartojimo kulturos. Gi geria daugelis, bet prasigeria vienetai.
Informacijos trukumas ir nenoras gilintis i esme musu politikus parodo berasciais.
https://www.youtube.com/watch?v=1iHcZ4_mIVQ
.
Į sveikatą. Nelabai aišku, už ką, bet prašom 😉
O jei rukai 1 karta i menesi, tai ar kenksminga?
Ne
šiaip straipsnis neblogas, bet kiek prigrybauta, tai juokas per ašaras, hashas ir yra grynas THC (kartu su juo kitų veikliųjų medžiagų patenka tačiau ne esmė), iš kur čia tokių nesamonių ištraukėt, kad maišomas hashas su kažkuo 😀 demagogijas kažkokias skleidžiat čia tas pats, kas pasakytumėt “riebaluose 10% riebalų :D”
perdozavimas išvis į lankas prikalbėta, nėra jokių perdozavimo atvejų nuo žolės (neįmanomi tokie) nekalbu apie alerginius, geriausias patarimas “skambinkit 112 ir prisiduokit 😀 “
Ou jes, kažkas atidžiai perskaitė straipsnį 🙂
Gerbiamas Apsiskaitėli, mielai kviečiu užsukti ir į Wikipediją, kuri, nors nėra 100% tiksli, bet tiek daug skaitantiems kartais padeda nepasimesti:
1. Hashish, often known as “hash”, is a cannabis preparation composed of compressed and/or purified preparations of stalked resin glands, called trichomes, collected from the unfertilized buds of the cannabis plant. It contains the same active ingredients—such as THC and other cannabinoids—but in higher concentrations than unsifted buds or leaves.
2. Dėl hašišo maišymo – yra toks mažiau apsiskaičiusių žmonių mėgstamas puslapis google ar kaip ten ir ten suvedus hashish mix galima rasti, su kuo jis maišomas. Rekomenduoju vieną iš daugelio straipsnių:
http://www.ukcia.org/activism/soapbar.php
3. Dėl perdozavimo – vėl tas pats minėtas puslapis gugl, kur reiktų suvesti hashish overdose.
Viena iš rekomendacijų:
hašišas: http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_writings5.shtml
Žolė: http://www.allaboutcounseling.com/library/marijuana-overdose/
Kaip ten bebūtų su apsiskaitymu, smagu, kad bent pro ašaras, bet juokiesi… Ką vartoji? 😉
Straipsnis idomus visai, aisku kaip ir visada niekur nebus tiesios nes dar niekas jos nezino, ar cia kenkia ta zole ar ne. Beto tu niekad nerasi jokio straipsnio kuriame bus parasyta ZMONES ZOLE NEKEKIA, ZOLE GALIMA VARTOTI TAIP KAIP IR PAPRASTA MAISTA, niekad tokiu zodziu niekad neisgirsi nes yra tam tikros koorporacijos kurios to nenori nes tiesiog jos nebegautu tokio pelno koki dabar gauna. O del perdozavimo tai nezinia kuom laikyt ta perdozavima, tai yra kaip kazko privartojas mirsta bent kiek as suprantu, tai nuo zoles to NIEKADA nera buve.
Nebekliedėkite, kad žolė nekenkia 🙂 Kvailesnio dalyko nesu skaitęs. Jau kaži kada įrodyta, kad pastovus žolės rūkymas sukelia lėtinis psichines ligas, todėl visi žolės rūkaliai anksčiau ar vėliau dienas baigia būdami debilai, kurie a) eina žmonių dėl 5 litų žūdyti; B) slankioja aplink taborą ir prašo čigono, kad duotų už dozę pačiulpti. Pasibaigus šiai stadijai narkomanas padvesia.
P. S. Priprasti ir nuo 1 karto galima, perdozuoti ir iš 1 karto galima, nes dažniausiai žmogus blaiva galva žolės nerūko, jis jau ten būna degtinės ar ko prigėręs ir pan.
Juozuk,
esate gana kategoriškas šiuo klausimu.
Pažįstu daug žmonių, kurie rūko žolę daug metų ir su taboru nedraugauja. Nežinau, kaip jie baigs dienas, bet pritariu, kad žolė greičiausiai nepašviesins jų protelio senatvėje.
Dėl P.S. – tai apskritai į visus klausimus, kurie prasideda žodžiaias “Ar galima” atsakymas yra “galima”. Bet rizika dar retesnė, nei sulaukt konstruktyvaus komentaro…
Nuo kada zole tave taip nudegraduos pasigydik lavonas tu blt 😀 😀 😀 as rukau jau 5metus turiu basliu neparukau savaite nekrato niekas nori nenori rukai krv o jus cia debilai issigalvojat visokiu veju. man asmeniskai nuima stuburo skausma pakelia nuotaika leidzia uzmigti be jokiu rupesciu. Taip kad galvokit ka snekat avinu banda 😀 😀
Kiekvienam skirtingai bet kiek zinau kurie kiekviena diena ruko zole nuvaziuoja stogas ir psichika pasidaro kazkas baisaus kaip norisi zoles viena pazystama su vaikinu is vakaro isleido visus pinigus ir viska suruke sedejo ta vakara laimingi kita diena merginai truko zoles ji pasiuto tapo laukine stauge ne savo balsu ir vaikina visa sudraske nes ale jis kaltas kad suruke zole ir isleido pinigus nebeturi uz ka parukyt ziauru… pati gyvenu su rukanciu zole vyru bandom mesti kovojam bet sunku nes su psichika kazkas baisu. O tau paciam tik atrodai kad tu normalus ir nepriprates pasiklausk tu kurie tave mato kiekviena diena koks tu buni kaip tau reik dumu….
Labai aciu kad taip prajuokinai 😀 puikiai pekelta nuotaika visai diena i,per asaras juokiaus 😀 stai kaip buna kai atsitiktinai randi toooki straipsni 😀 o dar tawo komentarai,be zodziu 😀 galiu tau tik wiena pasakyt
paprasyk kad tawe kasnors gerai papurtytu,nes su tokiu mastymu ir poziuriu tu greiciau baiksi durnyne 😀
Gerb. Ble ble. Rašau iš tamstos minėtos įstaigos. Pasiilgau tavęs. Grišk greičiau…
nutu blet ir nusisneki 😀 sako nuo pirmo karto galima priprasti 😀 😀 😀 😀 pirma karta rukantis zmogus nejaucia jokio poveikio ar antro,pr zoles nera tokio pripratimo didelio kaip cigaretes ar alhoholis.geriau nesnekek tokiu nesamoniu nieko nezinodamas apie ja:D nes paciam teks eit ir ciulp sasiskas 😀
Jei turi galvoj dešreles, tai jas reikia valgyti.
Jei tamstos įprotis čiulpti pailgus daiktus kažkaip susijęs su vaikystės traumomis, arba jei čia užuomina į vyriškus lytinius organus, tai bent jau vaizdais galite pasimėgauti skiltyje Kur vyras.
O kad komentaras būtų konstruktyvesnis, paklausiu aš: nuo kelinto karto galima priprasti prie žolės?
Neimanoma priprasti, kaip prie kitu narkotiku, pvz, hera. Parukei, patiko, turedamas laisvo laiko gali ir uztraukt, neturi laisvo laiko, nerukai isvis. Ne kaip pvz nuo heros, lauzo kaulus be dozes. Nori rukai, nori ne. Krc, nesi rukes, tai patylek vapse. Nukelem chata, 300g dumo susidziovinom, penkiese supalinom per menesi. Kaip tu manai, ar neturejau priprast? Tiek priputes? Turejau gi, mekslininke tu. Bet va dabar jau ilgokai netraukiau, gal menuo. Reiks ciuju pasiimt, atsipalaiduot, tas pats, kas butelis alaus atsipalaidavimuui, tik tukstanti kartu geriau atpalaiduoja. Zodziu teve, parukyk, pats pamatyti, o ne skleisk marazmus per visa Lietuva. Nerukes – nezinai. As rukes – is patirties sakau. Ir tu nori pasakyt, kad tu teisus? Tada galiu pasakyti tau tik viena – tu durnius.
Jau gal geriau būtum patylejas :DD Pirma karta tokią nesamone išgirdau, kad Ganjos mėgėjai penius čiulpia už Joint’ą :DDD Marihuana sukelia tokią priklausomybę, kad tik gali jos norėt, kaip greito maisto, kolos ar pan. Bet realiai tai nesukelia jokių problemų, nes juk užsinorėjęs kebabo nemeti visko ir nevažiuoji greičiau tenkint savo užgaidų, nes supranti, kad dabar turi svarbesnių darbų
O kalbant apie perdozavimą, tokio dalyko nėra. Gali būt, kad tik per daug parūkai, pasėdi 10-20 min išskridęs (prisipažinsiu, labai malonu nebūna) ir viskas pasibaigia. Taip būna dažniausia kai parūkai pirmą kartą (tą dieną).
Straipsnis +/- neblogas. Buvo truputį nusišnekėjimų, bet nieko tokio. Svarbiausia, kad tauta šviestūsi ir suprastų, kad marihuana nėra blogis. Tuo labiau, kai valdžia mus girdo tuo brudu, alkoholiu, kai realiai ganja yra 10x sveikiau.
Yra poveikis,norisi tusintis,ir paskui nerukai…vel zjbs uzrukyt buna
Tu debilas…
Čia daugiau negu puse šlamštas, sako sukelia vėžį, “žolė” tiesa sakant kaiptik mažina procentus susirgti vėžiu, nes “žolė” naikina negyvas ląsteles kurios ir sukelia vėžį :DDD
Man 16m. Esu jau daug kartu ruked visada buvo prisuke ir man patiko gaila dabar neturiu 😀
girdejau kad hasas gamynamas is zmoniu prakaito 😀 Dar girdejau kad ji mindzioja zmones su pedom 😀 Na kaip vynuoges kazkurioi ten saly, ir daro taip vyna. Zodziu o seis normalios zoles kaip cia parasyta nesurasi. Visos nupurkstos su amfa,ratais,kokainu ir t.t.. Tad pas tave i organizma neateina zole, o ateina keletu rusiu narkotiku. Zodziu gyvenkit kaip norit, jei nori zmogus rukyt tegul ruko. Nemanau kad cia kazkoks nusikaltimas, juk jis nepavoge, nesumuse nieko. O tiesiog nori karts nuo karto atsipalaiduot ir pazvengt. O kad gadina savo organizma tai kaikur perdeta jau perdaug, kiek as rukau man kenkia tik per atminti, byski tik. Bet man tai neproblema, dar labiau patinka net pasijuokiu kartais is to 😀 Ciau
Kai sakai nekenkia tau, tik atmintis prastėja… Gal tu nepameni, koks kitas buvai prieš rūkant? 🙂
Kiek metu tau? 10-12m? Maximum 😀 mastyk sawo galwa o ne kazkuo ka girdejai,koks protingas
zmogus,zole purks amfa,koksu ar pns 😀 zole centus kainuoja o kas ja purks bangesiu narkotiku nei parduoda? Minusas konkretus 😀
P.S amfa ir ratai tas pats 😀
Gerb. Ble ble,
man 10, turėtum gi žinoti klasiokų amžių.
Bandžiau mąstyt galva – nepadėjo. Niekas nepadėjo suprast tavo komentaro…
Kiek rukiau Lietuvoje, dazniausiai pakliudavo prasti dumai, pykindavo, uzeidavo paranojos visokios kartais. Manau, kad tevynej tiesiog sunkiau rasti zoles be tavo minetu priemaisu, nereikalingas. Uztai cia, UK, perku zalumynus is patikimo anglo, poveikis visada geras, jokio brudo nemaiso, pats augina.
Straipsnyje rasoma, kad poveikis pasireiskia per kelias sekundes. Va butent tai ir rodo, kad yra priemaisu.
rukom kas savaite, ar isivarysim kokia psichine liga?
Jei priklausomybė yra psichinė liga, – tada taip.
Dėmesio sutrikimas, koncentracijos trūkumas – taip pat į parankę.
Siūlau geriau pradėt žaist badmintoną… 🙂
Zole sukelia vezy .. :DDDD didesnes nesu girdejas!! Kanape gydo vezi, parkinsono liga, alzhaimerio liga, ir yra nuostabus antioksidantas, gydo neurologiniu pazeidimus, sirdies insultus, mazina kraujo spaudima, turi anti-uzdegiminiu savybiu…
http://scienceblog.cancerresearchuk.org/2012/07/25/cannabis-cannabinoids-and-cancer-the-evidence-so-far/
http://www.trueactivist.com/still-believe-nature-got-it-wrong-top-10-health-benefits-of-marijuana/
http://altering-perspectives.com/2013/11/doctors-orders-cannabis-oil-kids-epilepsy.html
O, labai protingas tiek vardas, tiek komentaras. Ir rašyt beveik moki, todėl labai džiaugiuosi, kad skaitei mano straipsnį.
Tavo minimi straipsniai kalba apie kanapės vartojimą… salotoms ir aliejui 😀
Tuo tarpu su degančia kanape į organizmą patenka dervos, kurios ir sukelia vėžį. Kalbi apie įrodymus – čia su tavim sutinku. Tik prieš keletą metų pavyko įrodyti, kad cigaretės (tabakas) sukelia vėžį. Kad žolė turi tokį poveikį – užtruks irgi ilgai. Kaip ir tai, kad viena iš kanapės sudedamųjų dalių (kanabinoidai)užmuša vėžio ląsteles. O ne kaip su ne vėžio ląstelių kultūrom? Duomenų nėra? Keista, įdomu, kodėl?..
SUtinku, kad kanapė turi relaksacinių savybių. Klausimas: ar gertum vaistus kaskart susinervavęs? Tu arba dirbi su savo požiūriu, nuostatom, situacija, arba užrūkai ir tau px. Konstruktyvu?
Bet iš esmės, manau, sutiksim dėl vieno: visi narkotikai turi ir gerų savybių (gaila, kad trumpalaikių). Todėl kiekvienas renkasi.
baikit sneket nesamones… baisiai juokinga. 😀
Man rodos tu paprasciausiai nepriimi kritikos ir wiskas tuo pasakyta 😀 tos pacios uzsienio salys tai legalizavusios ir net medicininiais tikslais naudoja. O jos gi zymiai labiau pazengusios ir issivysciusios 😀 o kas dar apie vezy,tai nesukelia wezio,kanapes apsoliuciai lasteles naikina (paskui atsikuria naujos) taigi tai yra ganetinai didele nauda is sio augalo.
Gerb. Ble ble,
konstruktyvią kritiką priimu ir taisausi, prašom nerūkyt rašant.
Žolęlegalizavusios šalys? Nelabai daug jų. Amerikos kaikurios valstijos legalizuoja ne dėlto, kad suprato, koks tai gėris, o dėl to, kad pamatė, jog brangiau kovoti su narkomanais iržolės platintojais, nei gydyti nuo to susirgusius. Kam patinka sąmokslo teorijos – galit vadinti, kad farmacininkai pasiekė savo. Jiems ir cigaretės yra dievų maistas.
Labai įdominaujiena,kad tai, kas naikina ląsteles, yra naudinga… Man atrodo, amputacija daug toliau pažengusi tokiu atveju…
Jei kalbi apie vėžines ląsteles – yra keletas nepatikrintų darbų, kad kanapė inhibuoja vėžinių ląstelių dauginimąsi in vitro (mėgintuvėlyje). Kiek selektyviai tai vyksta – duomenų trūksta. Yra tikimybė, kad kerta viską iš eilės. Siūlau krematoriumą. Sunaikina VISAS vėžio ląsteles.
Sveiki, ar tikrai kanapės poveikis būna stipresnis ją valgant? Ir ar tuomet ji mažiau kenkia nei rūkant? Aš nerūkau, bet kanapės vis tiek labai noriu. ačiū
Siūlau susitept sumuštinį su kanape. Parašyk, kokie pojūčiai 🙂
Prieš dvi dienas pirma kart mėginau rukyti, įtraukiau tik 3 dūmus kanapes. Po dvieju dienų turėčiau duoti kraujo. Ar mano kraujyje būtų THC?
Tomai, gal jau žinai rezultatus?
Daug priklauso nuo to, kiek skysčių vartosi tuo metu ir nuo tavo metabolizmo.
Manau, nuo 3 dūmų po trijų dienų nelabai ką ras pas tave. Pasidalink, kaip buvo.
kas per daug tas nesveika ! (: bet kartais pasimegauti rukstanciais malonumais nera blogai ;]] ir sakyciau i nauda. nuo kada skambus juokas it gera vakariene blogas yprotis?!? 😉
Ką daryti, jei sūnus 18 m. rūko žolę? Sako, kad vieną kartą per savaitę, kai draugai “pavaišina”. Teoriškai jis viską žino apie kenksmingumą, bet praktiškai nesuvokia. Kur galima būtų kreiptis konsultacijos, kaip man pačiai tokiu atveju elgtis.
Dėkoju už atsakymą.
Kur kreiptis atsibudus
Anoniminė pagalba telefonu, darbo dienomis nuo 10 iki 15 val. tel. nr.: (8 37) 44 03 62; VšĮ „Gyvybės versmė“.
Anoniminė pagalba telefonu, darbo dienomis tel. nr.: (8 600) 25188; LPF „Tavo galimybė“.
Nemokamos konsultacijos el. paštu: info@prevencija.lt arba spauskit čia.
http://www.prevencija.lt/category/norintiems-mesti-narkotiku-ar-alkoholio-vartojima/
Jūrate,
jaunuolis išbandys daug ką, nuo tėvų nepriklausant.
Duok paskaityt šitą straipsnį.
Manau, dar turėtų padėti merginos susiradimas, kuri parodys, kad yra malonumų ir be kanapės…
Merginos susiradimas taip pat padės suprasti kiek kartų geriau yra tie malonumai su mergina būtent parūkius kanapės. Meskit į mane akmenį.
Drąsus, kai į tokį mažą tašką sunku pataikyti 🙂
Jau geriau vaikai, rūkykit žolę, nei kad gerkit alkoholį 🙂
paliubomu gerai sako zmogus 😀
sveiki,man tuoj bus 15 ir su draugais labai norim pabandyt zoles. as asmeniskai neesu rukius (pastoviai) esu viena kita ciza surukius.prisigerus taip pat neesu alchoholiu nepiknaudziauju. ar nera pavojinga rukyt zole kai anksciau nerukei? padekit,papasakokit koks jausma ir taip toliau! noreciau issamaus atsakymo.aciu!
Geriau jus vaikai kakavos miltelius valgykit.
Martyna,
žolę visada pavojinga rūkyti. Ir cigaretes.
Dėl jausmo – kiekvienam savaip.
Man atrodo, yra geresnių užsiėmimų be žolės rūkymo.
“Vaikai vaikai, neklausot, negudrūs…, įsitrauks jus žalioji varlė…”
iš kūdros dumblinos išsikapanoti sunkiau, negu į ją įlįsti. 18 metų dirbu su “smalsučiais” ir “juokučiais”, kurie pradėjo nuo “žolytės”…
Kas nesugeba sau sukurti geros nuotaikos ir stokoja humoro – ieško pagalbininko. Kanapėlė nėra geras padėjėjas. Verčiau anekdotus pasakok, gerą komediją pažiūrėk… Nemesk kelio dėl takelio, nes daugelis tokių takelių nuveda į Pravieniškes, o paskui – ir Alytų ar Marjampolę pasiekia :)… Elementaru – viskas prasideda nuo pirmo karto – būna juokinga, o paskui – jūsų lauks reabilitacijos įstaigos. Visi vartojantys – patrankų mėsa, kaip gi be jūsų eitųsi narkobiznis? įjunkite kairįjį smegenų pusrutulį, mąstykite. Arba – kaip norite, sėkmės 🙂
“Nemesk kelio dėl takelio, nes daugelis tokių takelių nuveda į Pravieniškes”
Tai galbūt jau laikas keliais važinėtis nebijant. Nes takeliai tik todėl, kad keliuose per daug pavojinga.
“Visi vartojantys – patrankų mėsa, kaip gi be jūsų eitųsi narkobiznis?”
Chrestomatinis priežasties ir pasekmių supainiojimas. Būtent augalo nelegalumas nustumia vartotoją į žymiai didesnių blogybių sferą.
Apskritai: kaip po velnių Jūs drįstat uždrausti gamtą? Absoliutus nužmogėjimas.
Brangus taškeli,
ar teisingai suprantu, kad siūlai legalizuoti narkotikus ir tada išsispręs visos bėdos? Nors gerai pagalvojus…
Nuo gėrimo daug kvailių išmirė…
Eikit eikit.. http://www.nebijokime.lt/# negyvenkit rusų laikais, kai kažkas pasakė… kad…
Nebijok… Vartok… Lik Anonimu…
labas visiems pats rukau jau 10 metu zolyte ir gan daznai ir problemu neturiu o tas nedaktaras daunas kazkoks kai paskaiciau jo komentarus tai ka zinau prisikaites visokiu nesamoniu ir tiek.geriau paziurek parduotuvese visos lentynos prikrautos tokiu narkotiku jau nekalbu apie vaistines kur susirges eini ir prisiperki visokiu hemiju ir drozi savo organizma 10 kartu stipriau nei zoles parukes
🙂 išties protingo žmogaus komentaras…
Zole, kad ir kaip ten bebutu yra narkotikas. Ir svarbiausia toks gudrus,klastingas….tu nepamatai is karto kaip jis tave uzvaldo,kaip jis uzvaldo tavo prota, psichika….tavo gyvenima. Mes visada rasim pasiteisinimu….cia nieko tokio,as tik retkarciais atsipalaiduoju, tai naturalu,negali kenkti…..bet kiekvienas rukantis,sustokit minutele ir nuosirdziai sau prisipazinkit, kad jus nuo to nesijauciat nei geriau, nei laimingiau,kad kai kurie net ir seimas del to prarade….prarade patys save….buk atviras pats sau, neapgaudinek saves!
tau jau niekas nebepades
Ponas straipsnio autoriau ir visi kiti mirtinai smerkiantys sventaja MJ, rade pora valandu laisvo laiko, paziurekite youtubeje dok. filma “the union: buisiness behind getting high” nors jis nera pats geriausias, bet praplatinti zinias turetu. Sekmes
http://www.youtube.com/watch?v=QxlrOOuzmAw siulau paziureti
Lietuviškai išverstas filmas, kurį turi pamatyti kiekvienas sudvejojęs kanapės nauda. Tikra istorija apie dezinformaciją, ilgus metus klaidinusia žmones. Įstatymai, kurie padarė daugiau žalos, negu pati kanapė
Filmas supažindina su marihuanos uždraudimo istorija bei nagrinėja pateiktus mokslinius faktus apie jos daromą žalą. Mokslininkų pateikti tyrimai, kad marihuana žudo smegenų ląsteles, buvo klaidingi. Kadangi atliekant eksperimentus su beždžionėmis, joms buvo uždedamos kaukės kvėpuoti marihuanos dūmais, tai trukdavo iki 4min., per kurias jos negaudavo deguonies. Tad smegenų ląstelės žūdavo ne nuo marihuanos, o nuo deguonies trūkumo. Dar vienas svarbus aspektas, kad nuo marihuanos vartojimo nėra mirusių žmonių, priešingai nei nuo cigarečių ar alkoholio. Ne gana to, marihuanos rūkymas yra naudingas ir kaip gydimo priemonė nuo daugelio ligų…
http://themindunleashed.org/2014/11/mindblowing-microscopic-footage-cancer-cells-eliminated-cannabis-oil.html
Čia priedo nuorodėlė apie vėžio lastelių naikinimą naudojant kanapių aliejų arba THC poveikis vėžinėms ląstelėms…
Taip, kad straipsnyje pateikti “faktai” apie kanapių sukeliamus vėžinius susirgimus yra visiška, niekuo neparemta nesamonė…
Filmas vadinasi Susivienijimas: Po svaiguliu slypintis verslas pamirskim stereotipus zmones
http://www.nebijokime.lt/ paziurekite sutrumpinta versija apie kanape
Seniai skaiciau toki subjektyvu ir beviltiska straipsni apie MJ. ir nedaktaro komentarus.Kas jumi busite, kas ileido i si puiku saita? cia noras issaukt diskusija paliubomu. kokia priklausomybe? cia jumi ne heroinas, cia gamta. kada nori, tada parukai. geriau pagalvok negerbiamas nedaktare apie alko ir tabaka ir tt. tingiu kalbet
Nekalbėk. Tuo metu pagalvok, kodėl tingi.
Jeigu nezinote apie ka rasote geriau isvis nerasykit ir neskleiskit savo dezinformacijos tiek su durnais straipsniais tiek su dar kvailesneis komentarais. Zole rukau jau pora metu ir man nera jokios priklausomybes nuo jos galiu rukyt visa savaite o po to ir menesi nerukyt nera jokiu lauzymu ar dar kokiu nesamoniu, paprasciausiai sis augalas yra sudergtas ir jo vardas yra suterstas ir tersiamas maziausiai simta metu ir per tokius neregius daktarus tas wardas dar tiek bus tersiamas taigi pasiulymas tau PARUKYK
Bandžiau. Nepadėjo.
turiu kanapiu seklu. kaip zinoti kokia ju specifitka t.y kaip suzinoti ar imanoma jas auginti ir rukyti?
Jei tai ne sėklos iš bandelių (kai jos būna termiškai apdorotos) – tada galima sėti ir auginti. Dėl rūkymo – galima, bet aš nerekomenduoju 🙂
Esu rukes jau belekiek kartu, ir jokiu ligu nesijauciu patiko, tik gaila dabar neturiu 😀
C. indica
Esu rūkęs jau belekiek kartų, ir visai patiko tik gaila neturiu dabar cia pasijuokciau is tu Nedaktaro komentaru o del ligu nieko nejauciu… 😀
Sveiki, aš norėčiau pabandyti parūkyti žolės, bet aš nežinau kaip jos gauti, nejaugi man reikės slampinėti gatvėmis ir ieškoti įtartinų tipų, kurie jos turės? Ir kokia kaina, būna dažniausiai?
Propogandos ir nemazai straipsnyje.Na siek tiek nebe tokia ziauri bent.Kas ruke tas ir rukys neskaite jokiu straipsniu.O del priklausomybes tai ji nemaiso.Ji lygiai tokia pat kaip skaniems apelsinams.O del sveikatos rupinimosi ,skiedalus apie kazkokius salutinius efektus lengviau autoriui butu suvokt kraunant kalna zmoniu kunus prie jo duru mirusius nuo tabako ir alkoholio.Per metus ant sukrautu kunu gales antra gedimino pili pasistatyt ir pro langa papasakot liaudziai apie susilnejusia atminti sukelencius efektus rukant kanape…Kaip Terence Mckenna pasake didziausia psihoze sukelia zodis psichotropikai tiems kurie ju nera bande.Taigi ne tik zole ,bet ir lsd ,grybai,dmt geriau nei tai ka siulo musu sveikatos “saugotojai” linke neprarasti iplauku kisdami pakeli cigareciu ir degtines buteli kiekvienai sventei “pagerinti” nepaliekant jokios konkurencijos(alternatyvos).Na draudimai pralaimeti,lendam jau is to slykstaus melo ,internetas ir besikeicianti karta atsirinks kas yra kas
Nežinau, ar xxx teisingai suprato straipsnio paskirtį. Dėl sveikatos rūpinimosi: iš kurių straipsnio žodžių skaitytojas susidarė įspūdį, kad autorius skatina alkoholio ar tabako vartojimą? Palikit lavonus jiems skirtose vietose.
Suprantu, kad buvo proga išsivemti ant supuvusios visuomenės ir melo sąmokslo, bet sugrįžkim prie topiko.
kaskur esu girdejus kad zole padeda debetikams ar tai tiesa
Padeda nuo diabeto, ar šiaip? 🙂
O jei randa marihuanos tik kraujyje, tai kas gresia tada?
kanape narkotikas ,bet rukantys ja pyksta kai pavadini juos narkomanais,bet narkosa ir afrikoi narkosa
daznai visi galvoja kad nuo zoles pradedi vartoti kitus narkotikus….tai nera tiesa….tai tiesiok gyvenimas kurys viska pastato su laiku i vietas ..as isbandes dauk…siuo metu negeriu tode3l zolyte ..parukau….siuo metu…rukau lietuviska….zolyke kyri labai lengvai atpalaiduoja…..nes jei zmogus negeria …tai organizmas pats …praso atsipalaidavimo..tam puikiai tinka lietuviska….naturalus produktas augintas gamtoje….ir nereikia kurti kad jis kenkia…ar tampi narkomanu..kiekvienas zmogus ..pats pasirenka kelia ..ir renkasi kaip jam gyventi…todel nereikia ir karto daryti is tuscio zoles rukymo problema…
Sveiki….travakurai…..rukikyk ..nes gyvenymas per trumpas liudeti nereikia atsigrezineti ar klausyti kitu….nes tai tik tuscios kalbos….gyvenime yra tik …CIA IR DABAR ..VISKAS KITA YRA ISGALVOTA LAIKU ….MENESIAIS LAIKU….TAI VISKAS S…..YRA….PIRMA KARTA AS RUKIAU ZOLYTE BUDAMAS 14 METU…..PO TO KAZKAIP BUVO KITI DALYKAI….DABAR MAN 37 METAI ..IR AS DAR GYVAS….RUKAU SAU TOLIAU ..IR NESIPARINU….KA PLETKININKES ..MOCIUTES SNEKA…..TIK PATS ZMOGUS SAVE PAZYNES VIDUJE GALI PASAKYTI KAS JAM TINKA IR PATINKA….GYVENIME…..PER TRUMPA AKYMIRKA SEDETI ..IR NIEKO NEVEIKTI….TODEL..DZIAUKYTES GYVENIMU IR RUKYKYT…..I SVEIKATA….AISKU TIK VENKYTE NE NATURALIOS ZOLES ….kenkia chemiskai apdirbta zole…..kuri galvoje daro tustuma….jei nuo zoles troskina …atsiranda….savo pasaulio kurimas….ir nori valgyti….tokia zole yra gera….ir tuo kad rukydamas…..atsiranda..kurybos….menui…..zmones daugiau dziaugiasi ir kuria……bendrauja…..ar mylysi ..todel isvardynau zoles ..ir gerasias savybes….
Geriau jau zmones zolyte rukytu..negu darytu….siunkius…nusikaltimus ….susijusius su buitimi….ir sunkus nusikaltimai yra padaromi…ypac…..kada pervartoja dauk alhogolio…..zmones pasidaro….visai………AS PATS ILGAI VARTOJAU ALHOGOLI IR BUVAU PRIKLAUSOMAS…..DABAR ATSIPALAIDUOJU SAVAITGALI RUKYDAMAS….ZOLYTE ….
Sveiki (nors ir nedaug cia tokiu..),
Rukau apie 5 metus, tiksliai negaliu pasakyt nes neatsimenu, kaip ir daugelis zoles narkomanu. Kasdien atsikeliu su Noru mest zole, bet vis dar neisejo. Atmintis nusilpo, izsiblaskymas padidejo, prie charakterio zolyte irgi prisidejo.
Rukantieji-zoles narkomanai, prasau, pasilaikykit savo, klaidinga, nuomone apie zoles “+, nekenksminguma, nauda ir t..t..” Suprantu, jog del daugelio faktoriu jus ja ginat, bet bukim apstraktesni ir tiesiog pripazinkim, kad ginam ne zole, o save. Tad, prasau, neklaidinkit svarstanciuju. Aciu 🙂
Motyvacijai: cukrus yra zymiai pavojingesne priklausomybe, tad nesureiksminkim, bet ir nenuvertinkim zoles.
Nedaktare- dekui, nenustok 😉
Šūdas ne straipsnis. Yra informacijos, bet jin šūdais-atliekom-nesąmonėm apibarstyta.
Deividas 100 procentu i desimtuka, visi kiti idijotai…laikykis Devidai,siom dienom isgyvenu metima rukymo…nerukau savaite, visiskas gruzas, prakaitas, nemiegos, nevalgymas, nervas, zodziu…bet visiskai nebenoriu jos,nes tiek pakenke gyvenime…beje rukau 9 metus,su pertraukom pradzioje, kol neteko pasedeti uz ja, isejas vel iklimpau ir rukiau 4 metus, siai dienai skaitau straipsnius ir bandau susitvarkyti….Visi kiti nesnekit ir neklausykit nesamoniu,kol rukot zjbs, meskit po tiek metu,nuo ryto rukymo iki vakaro,tada pazesim,kaip bazarinat idijotai 100 procentu,kas sako kad zjbs rukyt…….
ir kas raso, kad tik pliusai…tai jus savyje negalit mest rukyt ir nebesusitvarkot su savim….
Tai kaip zole sukelia vezy jej nacionalis amerikos vezio institutas pripazino kad zole gydo labai daug skirtingu vezio ligu bei stadiju. Nesvarbu kokia israiska ja vartosi. Be to kad isvenkti dervu yra naudojami bongai bei vaporizeriai kurie visiskai pasalina dervas.
Kad ir kokius neigiamus straipsnius berasytumet visi jau zino kad musu mieloji valdzia daro sias propagandas nes sukasi milijardai is alkoholio verslo ir tabako… kas dien galime pamatyti per laida farai ka daro alkoholio pricartoje zmones tai yra visuomeniai nesuprantamas ir nedeakvatus elgesys , bet tai yra normalu nes valdzia pasake kad tai legalu, pagal statika kadien kazkas suserga veziu nuo tabako bei alkoholio taciau tai yra legalu :d yra irodyta kad zole gydo bei isgydo vezi taciau vat kaip isgydyti vezi kuris yra musu valdzioje yra neaisku nes sitas vezys daro su musu salim ka nori.. tai mielas propagandu rasytojau galbut itikintum sena bibute su sitais paistalais bet bobutes nemoka naudotis internetu tai turbut neitikinai nieko…
Komentarai tai tragedija kokie juokingi 😀 O šiaip, čia rašot apie žolę kaip apie kokį šėtono išmislą, tačiau norėčiau pabrėžti, jog ŽOLĖ YRA AUGALAS. JIS YRA X KARTŲ MAŽIAU SUKELIANTIS PRIKLAUSOMYBĘ NEI ALKOHOLIS, TABAKAS AR NET KAVA. Skaitau ir juokinga, toks jausmas, kad autorius gyvena tamsiam viduramžių rūsy. Aišku, kaikur racijos yra, nu bet… kaip gandža gali sukelti vėžį jeigu ja žmonės gydomi nuo vėžio??? O ir šiaip, kodėl MJ vartotojai ir dalintojai laikomi didesniais nusikaltėliais už prievartautojus, vagis ir vandalus? Gauna griežtesnes bausmes? Žodžiu. Visuomenei dar yra daaug kur tobulėt ir plėsti savo mąstymą, kilkit į šviesą, tamsuoliai!
Ne… tai nėra tiesą ką jus rašote, Nedaktare. Visų pirma kaip gali kenkti produktas užaugęs gamtoje? Kaip gamta gali mus žudyti, aišku galite sakyti, jog gamta “mus saugo, bet kartu gali ir nužūdyti”. Dėl tokios visuomenės bei žmonių maitinimo mėšlu, tiesiai parduotuvėse, mes tiesiog atpratome nuo gamtos gerybių. Su gyvūnais pamiršome kaip elgtis pradėdami valgyti mėsą ir juos skriausdami, todėl gamtoje jie gali sudraskyti ir mus, gynybos tikslais. Tai yra natūralus produktas iš gamtos ir tik piktnaudžiavimas juo gali mums pakenkti, kaip sukelti vėžį, bet tai būtų retas atvejis (maždaug 20 m. – 50m. ar daugiau pastovus vartojimas). Vaikai kurie gatvėse neturi pinigų ir nori greitai juos užsidirbti, galbūt ir maišo šitą reikalą su įvairiais kitais priedais, kad pasidaryti sau didesnius pinigus. Maišo net su kitais narkotikais, kurie yra gaminti laboratorijoje ir yra nenatūralūs, dėl nuolatinių klientų, kurie tiesiogiai visiškai žudo savo kūną. Bet nenoriu labai nukrypti nuo temos. Visų antra, jus nieko nekalbate apie dvasinį ir pasąmonės pasaulius, o tai yra labai glaudžiai susiję dalykai. Gi juk tai būdas tobulėti dvasiškai, bei raktas į pasąmonę, šis produktas dirba su tavimi kaip partneris. Visų trečia, pasidomėk apie tai ką` daro valdžia bei visa visuomenė mums, žemės gyventojams, mes sėdime sistemoje – narve. Visuomenė nori mus grynai paversti vartotojais ir priversti galvoti, kad žmogaus prigimtis yra vienlypė (tik fizinis kūnas) , bet tai netiesa. Būtent jus šnekate tik apie tai, neminit dvasinio pasaulio. Tai yra vienas iš bruožų, kad sistema jau plauna smegenis ir dalis jau nuplauta. Sunku skaityti tokius dalykus apie neapsakomai stiprią jėgą, stiprų įrankį, bei tokį gėrį.
Žmonės kurie naudoja tai pasilinksminimui bus tiesiog sunaikinti, šito dalyko.
Vartojant šį dalyką žmogus ima klausinėti įvairių klausimų apie būtį, bei įvarių kitų susijusių su žmogaus prigimtim, o valdžia (visuomenė) tiesiog nenori, kad jų ‘tarnai ir vartotojai’ to klausinėtų. Tai ir skleidžia gryną gryniausią propagandą apie tai. Siūlau paklausyti įvairių filosofų, panašių kaip Terence McKenna, ir remtis šaltiniais ne tokiais kaip Wikipedia.
Ačiū už dėmesį, sėkmės gyvenime.
Tu suknistas gyvuli, tu supranti apie ką rašai? VISŲ PIRMA KALBI APIE NELEGALIUS NARKOTIKUS, BET “AUKSĄ IR SIDABRĄ” ATIDUODI LEGALIEMS TIKRIESIEMS NARKOTIKAMS. Kas per šūdas seni
Čia nelįsiu į diskusijas, tegul kiekvienas pasilieka prie savo nuomonės. Tik man čia užkliuvo, ne vieno parašytas argumentas, jog tai kas yra iš gamtos, yra natūralu ir pakenkti negali. Tai gal tuomet valgykime ir musmires ar kitus, panašius augalus iš gamtos – juk irgi pakenkti negali…
nu nelygink musmiriu su zole:dDD
1.Pirmas dalykas i ka noreciau atkreipti demesi tai yra tas kad net juokingai atrodo diskusija kurioje pasisakantys uz zole yra iskart vos ne pastatomi i neadekvaciu zmoniu gretas ,(pastatomi šalia rimta priklausomybe stipriems narkotikams turinciu asmenu) ir neva yra neteisus nes yra (baisus zoles narkomanai):dDDD
2. Kas perdaug tas nesveika (cia jau kiekvienam skirtingai) visiem rukyt nebutina… ir nereikia… Bet kodel didele zmoniu dalis turi kest priespauda del kanapes vartojimo kai tuo metu salis baigia prasigert as nezinau.
Ir
3.Tiems kurie dekoja “Nedaktaras”
ir sako kaip jiems zole sugadino gyvenyma ir kaip juos lauzo pasiuliciau pasiimt pora laisvu dienu ir pagalvot apie kitas priezastis kuriu pasekoja taip jauciates.
Atskirtite kur priezastis o kur pasekme.
see ya guys
rūkiau žolę porą kartų, nepatiko jausmas, kažkoks bukas apsvaigimas, bet suprantu kad kitiems gali patikti. tačiau teko suvalgyti sausainiuką su hašišu – wow – kosmosas. mačiau dievus ir angelus, tripas buvo nerealus. iš pradžių pamaniau kažkas primaišė lsd, bet ne, tiesiog taip veikia kaip suvalgai thc. o gal čia tik man taip?
Gal kas galit pasakyt, ka reik daryt, kad greiciau pranyktu zole is tavo kraujo? (reik narkotiku testa atlikt)
Vos ne visi pazystami ruko zole ir kisa man, bet atsisakau, tik del vienos priezasties. Del sirdies savo. Aisku norisi pabandyt, pasijaust kaip jie, tik bijau, kad kai itrauksiu, tai ir nebeispusiu. Rukau apie 2 metus, tai ir pagalvojau, jei zole bronza, tai maziau kenkia. Ar galima ja rukyt jei pas mane nuo gimimo buvo uzsidares plaučių arterijos klapanas ir operavo. Parengiamoji grupe, sportuot daug negalima, max 30 min. Tai jei pabandyciau, ar atsitiktu man kaskas blogo, ar ne? Net dabar namie turiu pora gramu, bet net nerukes, tai lauksiu atsakymo. Aciu.
Sveikas, žinok jeigu tikrai nori pabandyti, tai tikrai paieškojęs galėtum surasti straipsnių kaip ką veikia mūsų organizme, manau geriausia būtų skaityt angliškai, nes daugiau informacijos. Jeigu su pirmu kartu nepersistengsi ir niekur nelakstysi bei emociškai nesijaudinsi, viskas turėtų būt gerai. Vienas iš svarbesnių dalykų yra nuotaika. Širdies ritmas pagreitėja, ne visada, neišsišoka taip kad nesveikai greit plaktų, bet tiesiog jaučiasi, kad greičiau plaka. Dėl šito dalyko tiksliai ir negaliu atsakyti 😀
Kai itrauki geriau atsisesk jei nerukantis esi, nes blogai biski vejai pust pradeda, blogai stovet.Aciu.
Sveiki, lbai idomus vienas dalykas nes vienur perskaiciau kad vienaip yra kitur raso kitaip 🙂 kad padideja sirdies pulsas parukius cia tj taip o kaip su kraujospudziu zole jy didina ar mazina?
“Visų pirma kaip gali kenkti produktas užaugęs gamtoje?” :)_ vaikiškas naivume – paragauk žalčialunkio, pakalnučių uogų, geltonosios musmirės ir kt. – va ir susipažinsi su gamta – gamta gimdo, gamta žudo nemokančius saugoti savęs ir nevykėlius:)
Nu aš ne taip parašiau, pradžioje paaiškinu savo žodžius. Ok?
ima paskaicius kai kuriuos komentarus.Narkotikai kokie jie bebutu- tai blogis, ovisi vartojantys juos yra nusikalteliai.Ir nereikia teisintis -priklausomybe nuo narkotiku issivysto tuo greiciau ,kuo jie stipriau veikia.Vartuojantys narkotikus yra pasmerkti,todel kitu zmoniu niekinami,nes zinoma,kad tai zmogus be ateities.Visi komentatoriai ginantys kanapes neabejoju ruko slaptai,slepia savo narkomano elgesi ir gyvenime ritasi zemyn.Ar yra tarp narkomanu baigusiu aukstaji moksla?Narkotikai tai toks blogis ,kuris zmogui atima prota ir padaro ji zombiu.Kiek daug jau zombiu matyti is komentaru-is cia ir neviltis.
Sutinku su “neviltim”…
Mano mylimas zmogus…ruko zole. Jis nezino,kad as zinau…. Matau jo issiblaskyma,nerima….Norejau su juo nugyventi gyvenima,bet dabar nezinau…
Nenoriu rizikuoti savo,savo vaiku labui…
Jis puikus zmogus ….butu….,jei nebutu priklausomas… (((
Ziauriai jauciuosi…
Jauciuosi isduota savo jausmu jam,jauciuosi iskeista i zole….
O kas yra cbd oil? Ar tai narkotikas??olandijoj jis net vaikam suodamas muo epilepsijos.vezininkai ji naudoja.ka manot
Mano atveju buvo netgi praščiau, prireikė greitosios, nes sutriko širdies ritmas, negalėjau jausti rankų, kojų, nebejaučiau galvos, galvojau mirsiu, na greitoji pasake, kad man panikos priepolis.. 😀 Būna ir šitaip. Skaičiau daug internete apie ir man ne vienam šitaip buvo. Pyksit ant žmonių už nieką kol realizuosit, kad tai šalutinis efektas. Po vienkartinių parūkymų priklausomybės ir atchodų neturėsit, nemyškit piemenys, bet ir nepatariu piknaudžiat. Labiau tinka nei alkoholis? ŠIMTAS BALŲ. Bet ir vartokit kaip alkoholį tada ir tik ne su alkoholiu. Parūkėt per mėnesį kartą, atsižvengėt, atsipalaidavot ir awesome. Pati žolė priklausomybės nei viena nesukėlė ir nesukels. Kas tai verčia priklausomybe tai esat patys JŪS, mieli rūkytojai. Priklausomi tampat nuo to kaip jaučiatės, o ne nuo to ką rūkot. Aš šitaip ilgai tęsiau šitą procesą, nes :
Pagerėjo apetitas, visas maistas įgavo naują tendenciją mano pasauly.
Dingo nemiga, nebeturėjau problemų su miegu (o turiu jų nuo vaikystės).
Žmonės pradėjo darytis sukalbami, o ne tiesiog didelė idiotų gauja. Na bent jau man taip atrodė 😀
Tapau labai draugiškas ir linksmas.
Pradėjau daug juokauti ir dariausi efektyvesnis žmonių masėj.
TAIP TAI PATOBULINO MANO GYVENIMĄ, BET PER 2 METUS PASIEKIAU RIBĄ KAI PINIGAI BUVO SVARBESNIS RODIKLIS GYVENIME, O AŠ TIK SUKAU GALVĄ KAIP NUSIPIRKT DAR GRAMĄ. Kai nustosit ir nerūkysit (bent jau mėnesį ištempkit, nes pirmą savaitę gali kilt minčių nusižudyt, bet jei taip nutiks susisuk tą kaseką, bet nesipurkyt blet čia tau ne žaislas)
galit būt lygiai tokie pat kaip ir parūkę, tiesiog keisti mąstyseną, jei galėjot kažką padaryt prirūkę tai turit realizuot tą mintį, kad neparūkę jūs turit daugiau grožio savy, negu patys įsivaizdavot. Žolė paturbino mano gyvenimą, bet turbūt prie reguliaraus rūkymo jau niekad negryšiu. Supraskit savo klaidas laiku ir baikit nusišnekėt. Žolė nei vieno nenužudys ir nesugadins pasaulio, žolė nesukelia agresijos ir beprotystės, kuri kyla alkoholio vartojimo metu. Mano manymu nedozuojant reguliariai ir keičiant tai vietoj alko, pasauly padarytų truputį gražesnį 😉
Ten grynas thc
Lietuvoj kol sovietnikai neišmirs ,tol šis augalas bus draudžiamas.
Siūlau visiems balandžio 20d. ateiti į mitingą, kuris vyks 18:00 prie LR seimo, ir išreikšti savo pilietinę nuomonę 🙂
Ateikit balandžio 20d. išreikšti savo pilietinės nuomonės prie LR seimo. Laikas pakeisti šį nesusipratimą.
perskaiciau daug jusu komentaru ir isvada:
Deja,bet dauguma jusu esat jau priklausomi nuo sito “nekalto” gamtos augalo…kuris atima is jusu sveika mastisena,tikslus ir grazia ateiti…
nes jus degraduojat,polaipsniuj tampant – narkomanais…
labai apmaudu,kad jau nesugebate to suprasti…
Jai tai butu parasyta pries 20m. sakyciau gerai. Siame laikmetyja pristatyti saugu augalines kilmes atidepresanta irne tik kaip narkotika yra apsurdas.
Va cia tai zalias debilas parase ta straipsni. Supisti pasaulio zudikai tai pharmacija ir tokie zlobai kaip autorius straipsnio. Rukau jau keli metai zolyte ir nuo to karto nesirgau neingripu nei panasiom ligom. Turejau skrandzio opa po to dvikikapirstes uzdegima. Puikiai daktarelis gyde supista hemija. Puse metu geriau parasa pharmacini ir efekto gavau nuli. Pradejau rukyti zole nes skaudedavo skrandi, skausmas per pora savaiciu nurimo, skrandzio zaizda uzgyjo kaip ir dvilikapirste. Alergija turejau pavasarine, tai jau 4 metai ji issiruke, dingo 😂. Taip kad pasakoriau moklu daktare pisk prota bobutem o ne tiem kurie gyna ir nenuodija savo organizmo hemija. Daunas bl!
Sveiki,
Esu Erikas, gyvenu Anglijoje, mačiau ,kad galite padėti su klausimais susijusiais su žole. Atvažiavus į Angliją pabandžiau kartu su draugu žolės ,niekad nesu rūkes ar cigarečių ar žolės galvojau pirmas kartas visgi reikia pamėginti… Po pirmo karto ,kaip ir nieko antro, trečio… Tuomet susuko stipresnį kaseką vien tik iš žolės taip tais suka kartu su tabaku ,kad poveikis būtų mažesnis bet po to kaseko viskas pasikeitė ,nes tik įtraukus į plaučius kelis dūmus prasidėjo keisti pojučiai: svaigo galva, garsas atsilikdavo, girdėdavau galvoje savo lėtą širdies ritmą ir mintyse galvojau ,jog šita tikrovė nėra tikrovė ir galvodavau ,kad esu kokioje komoje ir girdančius mano tėvų balsus : kelkis prašau! 3x. Maniau jog mirsiu poto prasidėjo drebulys miegodamas lovoje savę budinau judėdamas ,kad neužmikčiau bet po kažkiek laiko užmigau ir atsikėliau ryte lyg nieko niekas įsiminiau tai visam gyvenimuj tas vakaras man buvo pats žiauriausias… Poto pamėginau antra sykį šis mėginimas tikrai buvo ne iš tų kuriuos mėginau ,nes šį kartą sakiau niekad nerūkysiu įtrauksiu kelis ir sakau draugau atšok nuo manęs su ta savo žole ,nes aš jos nerūkysiu… Tuomet įtaukiau kelis dūmus ir tuo metu galvojau apie blogą žmogų tuomet pradėjome tema kalbėti su draugu apie ta blogą žmogų… Ir prasidėjo vėl tas pats tik šis poveikis buvo silpnesnis negirdėdavau silpnų savo širdies dūžių ,o visa kita ,kaip įprasta drebulys ir galvojimas kad realybė kurioje esu netikra ,jog tai koma ar sapnas kuriame gyvenu ir girdančius balsus : pabusk!!!… Ačiū dievuj pabudau ryte ir kai kas keisto pasidarė po to vakaro jau iki šiandienos nejaučiu visos savo kairios pusės lyg jausčiau odą ,o tais kas po oda nėra nieko ir tai tesiasi iš tisai jog tas pats jausmas būtų ,kai prileistų tau vaistų prieš operacija ,kad nieko nejaustum man toks pats jausmas iki šiol išlikęs prašau man reikia patarimų ka man daryti???
Nupurkšta ta anglų žolė….
Siaip tai galima ir tiesiog garinti kanapele, ne rukyti, o garinti, tada gaunamas visas geris be jokios fizines zalos. Ir as cia ne apie e-skyscius su THC, o tiesiog paprasto, sausos, naturalios, dziovintos zoles garinima su tokiais vaporizeriais kaip kad gali rasti http://www.garas.lt
Senas straipsnis, gana įdomus. Daugumą blogų efektų galima apeiti žolę valgant. Tiesa valgant ją neparuoštą efektas minimalus ar net nejuntamas, nes tik per karštį THC virsta THC-A kuris ir pasisavinamas per skrandį labai lengvai. Taip pat ruošti geriausia su riebalais nes medžiagos jungiasi ir kūnas jas lengviau pasisavina.