Perskaitę įrašo pavadinimą, visai pagrįstai galite paklausti, kuo „Campari“ ir „Martini“ susiję su kinu? Atsakymas paprastas – niekuo, kol į įvairias reklamines kompanijas neįsitraukia garsiausi pasaulio aktoriai, kaip Jude’as Law, George’as Clooney, Selma Hayek, Jessica Alba ar Olga Kurylenko. Apie jų asmeninius pomėgius nediskutuosime. Mažiau kalbų – daugiau vaizdų.
Jude’as Law praėjusią savaitę nusifotografavo Rusijos rinkai skirtoje “Martini Rosato” fotosesijoje. Fotosesijos autorius – vienas garsiausių pasaulio fotografų Christopheg’as Gilbertas.
Taip atrodė užkulisiai.
O taip – galutinis produktas.
Internete jau juokaujama, kad Rusijoje merginos ir moterys„Martini“ pakankamai mėgo ir be reklamos, tačiau Jude’o Law veidas šio gėrimo populiarumą jų tarpe turėtų dar labiau padidinti.
Jameso Bondo mergina tapusios Olgos Kurylenko populiarumo kreivė aukštyn auga statmenai. Ši ukrainietė aktorė buvo pasirinkta 2010 metų „Campari“ kalendoriaus modeliu.
Pasak Olgos, „Campari“ atitinka jos gyvenimo būdą, nes tai dinamiškas, jausmingas ir kosmopolitiškas (kad ir ką tai reikštų) gėrimas.
Kalendoriaus tiražas vos 9999 kopijų, todėl savo rankose jį laikys tik išrinktieji.
Klausimas liko vienas – ar pamatysime reklaminį video klipą, kuriame vaidins Olga? Kai kurios ankstesnės kalendoriaus merginos juose nusifilmuodavo.
2009 m. veidas – Jessica Alba.
2007 m. – Selma Hayek.
Pabaigai tai – kuo pradėjome: „Martini“. Ir smagios video reklamos su George’u Clooney.
Daugiau nekils klausimu, iš kur gauti ledo.
Bellissimo. O taip!
Į vakarėlius tuščiomis negali ateiti net pats Clooney.
Su kaimynais sugyventi verta.
Į sveikatą!